korv i ugn idag

Har en laddning me korv i ugnen på g just nu. så enkelt o gott! bara skiva falukorv, gör sås på grädde, chilisås, senap, kryddor och riven ost och skicka in i ugnen. Love it!

Har idag sprungit mellan tvättstuga o allt annat som bör göras, samt packat lite.
linnéa öser på för fullt o försöker resa sig upp mot allt som kommr i hennes väg, för det mesta står hon på knä vid tevebänken eller sin lek-stol, kul att se.
Emelie har inte kräkts nå mer idag så hoppas magsjukan gått över.
Mathias grejar på i huset och nu har det spacklats i typ alla rum, slipning kvar på sina ställen, och imorgon ska emmi och jag dit och sätta igång med städning för o få bort allt damm, Åsa ska också va där o hjälpa till, så kan iv också va med i huset hela dar.
emelie va såå ledsen är vi va dit en snabbiis nu innan mat, hela vägen hem satt hon som med ett mantra "jag vill va hos pappa, jag vill va hos pappa".. så efter imorgon har jag sagt.
Hon får ta med sin skurhink o sin lilla mopp så får hon en trasa kan hon också hjälpa till imorgon. Vill ju att hon också får känna sig delaktig i det hela, för hontycker också det är spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0