inte ens 3 dar kvar..

På lördag går flyttlasset och paniken ökar. Det  e ju så nu att vi är mitt upp i allt, man ser ett slut, men samtidigt allt som e kvar att göras..Har försökt städa av här hemma så mycket d bara går så att allt ska bli klart på lördag, förhoppningen e ju att kunna lämna nycklarna på lördag,,det skulle va underbart, bara ägna sig helhjärtat åt att ordna iordning vårt nya hem. massa kärlek ska in där juh =)

Tapetsering är i full gång, fortsättning av målning av lister pågår. Tvättstugan e färdigmålad iaf, och vårt o emmis rum är färdigtapetserade, samt vardagsrum o hall, vilket jag kasnke nämnt tidigare..Rum nere, samt rum uppe håller på o blir färdigt, köket hoppas jag också blir klart typ snart.

Men jag vet att matte har bestämt sig för å hinna bli klar o då blir det så. men att det blir småfix när i flyttar in, det får i ju räkna med, men "grunden" e ju klar nu iaf. Tack o lov att badrummen är ok o att inget behöts göra där,,mer än o skura..fattar inte hur man kan ha bott som de som bodde där innan. Fyy faan säger jag bara, alltså på panelen var det fettfläckar o matrester, inne på toan, smutsigt, o öerallt låg som ett slags fett tcke över allt,o en unken lukt så jag trodde jag skulle få lea med den.. *bläkh* men nu jäklar! Lukten e borta o ersatt av målarfärgslukt, vi har ju även målat taken å goolen ska tokfejjas, sen kan vi bo där =)

Har bara dåligt samvete över tjejerna, fasen, i en månads tid har i bara grejat inför flytten o allt som hör därtill, o de blir verkligen åsidosatta nu när det e som det är, men desto mer tid ska vi ge dem sen. Måste gottgöra dem, å jag tror att kanske ett besök på badhuset eller leklandet iaf kan göra en Emelie nöjd.
Nu blire bädden!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu vill jag se en bildbomb här med bilder från alla vinklar i alla rum, jag är ju nyyyfiken!!! :)

Kram!

2011-03-03 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0