tiden går..

ibland skulle jag bara vilja stanna tiden. Ibland för att kunna njuta extra mycket av stunden, ibland bara för att känna att jag hinner med. Nu går dagarna i 130 och det kanske inte är så konstigt. Emelie behöver sin tid, o Linnéa sin, men jag försökr verkligen att vara med hela tiden o bara försöka memorera, minnas för att kunna tänka tillbaka sen, men jaa, det vet vi ju hur det e med det..Man tycker för stunden att man kommer att komma ihåg allt, o sen. *poff* som med emelie, jag komme rinte ihåg alls allt som va med henn eo vid vilka tidpunkter, fast jag tyckte då att jag hade full koll..eller så e det mitt guldfisk minne som gör sig påminnt..

Förr ahelgen var jag o tjejerna till pappa o lisbet, kanonkul att komma dit, tycker alltid det e så himla mysigt =) Å vi åkte tåg dit hihi Allt för att Emmi skulle få göra nå spännande såklart! Å hon tyckte d va kul.

Igårkväll låg Emelie bredvid Linnéa i soffan o sa "jag älskar dig, jaag älskar dig", hur gulligt e inte det..

Nä, ska sparka igång mig själv nu o göra lite nytta medan busfröna sover =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du, jag känner oxå så... Kommer heller inte ihåg nått med OLiwer men tyckte oxå jag hade full koll... Tiden går alldeles för fort....

2010-10-08 @ 18:04:00
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Malin

Så är det nog för alla! :-S

2010-10-10 @ 16:54:21
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0