Vad har jag gjort för fel??

Mm, här har man släpat den lilla ungen med sig i affärer för o klämma o känna på kläder, saker o allehanda ting för att liksom lotsa in henne i shoppingvärldens rosa skimmer..men va har hänt?? Neej, lillan vill inte ens gå i en mataffär me sin mamma..igår va vi på kvantum, efter att ha gjort en vända på city gross också då, men iaf. Nästan vid kassan finns ju den obligatoriska godishyllan, där bara måste man ju titta,m,varvid Emelie säger:
-Neej mamma, inte titta mera. Gå till kassan nu..

Vad ska man göra?? Haha, det e skitkul å ha en uunge som babblar på typ 23 timmar om dygnet, men numer får man ju verkligen höra av henne också kan jag lova!

Men samtidigt så säger hon väldigt snälla saker också.igår tacka hon för maten som vanligt, men la till att "tack för maten, var jättegod" typ..
Sen upplyste hon sin papp ai morse om att han var en tjej :p

Igår efter lite allehanda matshopping grillade vi iaf hä rhemma o smaska mat, tog en snabb vända ner på stan för o kika på cruisingen, men efter ett varv åkte vi hem, skulle kika på film, något matte var något bestämd med att vi skulle göra, så köpte chips o dipp.
Vid lillans nattning ville hon ha med både mamma o pappa, så vi knalla in i sovrummet, o va händer? Filmtajmspappan somnar först, me kläder o allt på, sen lillan o kvar låg man där i mörkret..Orka kliva opp? Knappast? Jag e ju van o lägga mig vid en åtta jag juh *s* Somna iaf på fem minuter  kändes det som. Sen under en av mina 48 kisspauser på natten så var det bara släcka ner alla lampor, teven o sånt som vi somnat ifrån. men skönt vare!

Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj där!



Kanske vi kan få till en "dejt" snart, ju när du inte ska jobba så mycket ;)

Nu har jag äntligen tvättat lakanen =)



nästa vecka har vi fullt upp, men veckan efter de kan vi! Kan ni då? Ska vi boka en dag så det inte rinner ut i sanden?!



Kram kram!

2010-05-09 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0