Jag har morrhår!!

Jäpp, enligt lillan iaf. Häromkvällen låg hon o pilla mig under armen när vi skulle sova..Varvid hon såklart pillar på min stubb..(jaja, bättre me stubb än långt iaf, det blir ju så iblann..Brukar faktiskt raka mig om ni nu ska kommentera..) 
Lillan säger: -Här är mamma??
Mamma hinner inte svara förrän sötnosen säger:
-Mamma har morrhår..

Gissa vem som låg o asgarva sen i typ tie minuter åt lillan?? Vad ska man göra, hon lät så himla sört när hon sa det, å dessutom helt seriös när hon satte ord på vad jag hade under armen..

Dessutom har lillan blvit införskaffad med cykel! Å lilla prinsessan e bara huur grym o duktig som helst på att cykla! Det e heelt sjukt, hon bara satte sig upp o satte av me jordens fart. Då ska kanske nämnas också att hon bara två veckor tidigare lärt sig att cykla på sin trehjuling..
Men hur det kändes då när lillan for iväg..ujuj, min bäbis, min lilla unge, cyklar!! Helt galet..hon ska ju ligga i en vagn o sprattla me småbena bara o le när man tittar på henne..Hon far verkligen fram som ett yrväder!Å inte vill hon gå in heller..Hon e ute heela dagarna. Så kjag kan ju säga så här, är det nån som hade tänkt sig ett oföranmält besök här hemma så e ni hjärtligt välkomna, men räkna inte med ett särskilt städat hem..Vi kommer knappt in för att laga mat om dagarna..

Å magen då?? Jorå, den växer. Mina tunikor som en gång i tiden nådde bra långt ner sitter numera som korvskinn och når nätt o jämnt nedanför magen känns det som..Ett antal kilos uppgång. Det e lite roligt, när man gör sig iordning på morgonen så ser man sitt vanliga jag, när man sedan kliver ut i hallen för att se hur kläder o allt sitter, då kommer stormagen o röven fram haha 20 kg upp på enbart mage o röv, det ni =)
Tiden närmar sig me stormsteg, helt sjukt. Typ 6 veckor kvar nu bara.
Jag jobbade sista hela veckan nu i veckan, veckan som kommer blir det 9-15 måndago tisdag, sen 9-16.30 på onsdag sen ledigt, o två veckor efter det, håll i er, 15 timmars veckor =) Kan det bli bättre? OM jag nu pallar, elle rom kropppen nu fixar det vill säga. Höfterna börjar kajka ordentligt nu o igår vart det alvedon för å kunna gå liite smidigt på jobbet. Men ska gå till läkaren o föärsöka höra mig för om sjukskrivning, har trots allt bitit ihopå bra länge nu o jobbat på ren envishet så.. Men det löser sig..

Nu ska jag slita mig härifrån o röra ihop nå ätbart åt lillan. Får se sen va som händer! Matte skull eiaf ta me lillan på studiebesök på godisfabriken idag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0