Trevlig helg..

Jaa, hade tänkt ut massa planer för helgen, o framförallt mys, eftersom lillan va sjuker förra helgen, o veckan inte börja så bra me sjukhus o allt, o sen va ju matte borta några dagar..Men va händer?? Joo, jag hoppar upp ur sängen me glatt humör igår morse, tralla in i duschen och gjorde mig iordning. Tog på NYA parfymen!1 Jojjomensan, har man inte en underbar gubbe?? När han va till Finland nu så kom han hem med en flaska parfym, o det va liksom inget no name eller nå, nope, Han köpte en flaska GUCCI "Envy me"..Mhmm, å jag älskar ju att få överaskningar, så kan ju lova att den hä rinte gick av för hackor!! Bättre än en bukett rosor det kan jag lova!! hihi

Men iaf, under natten kände jag mig liite konstig, kände hur köttlukten från middagen liksom osat sig fast i väggarna o i min näsa, men inget mer me det, man e ju gravid, o alla vet ju hur det e me luktsinnet då.. Peta i mig lite frukost, o sen..Shiit, jordens magkramper så jag va på väg o ringa förlossningen, va helt säker på det va nå me bäbis ett tag..Lugnade ner sig o vi åkte till köpis en snabb sväng, hinner typ bara hem så e det bvara in o spy. Så igår levde jag på blåbärssopppa, o idag har jag huvvevärk, lär va bra tiss imorgon för då ska jag jobba juh: Mne det ska ju gå! Det får lov o gå! Men tur Matte har vart hemma i helgen, han e underbar, han har tagit me lilllan o handlat, vart till Micke o massa annat så att jag har kunnat ligga o vila mig o piggna till. Jag har vart uppe i dag iaf på benen men ska snart bädda ner mig en stund igen, ska peta i mig lite soppa först. Matte o lillan ska äta pizza..

just ja, kikade på Shutter Island igår!! Vilken film!!! Matte o jag satt som frågetecken sen efteråt o försökte få ihop det hela, guu va jag älskar såna filmer!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hörru bruden, dags att uppdatera kanske ;)



Kram

2010-04-12 @ 12:21:17
Postat av: Linda

säger som föregående skrivare -uppdatera! :)



och psst, som du ser har jag nu ny blogg... Kram

2010-04-12 @ 23:40:49
URL: http://www.livetiluckan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0