Vad är det som händer??

Våran älskade lilla unge har ett sånt humör så det e inte av denna värld..Jag vet inte vad vi ska göra..Emelie har alltid vart full me energi o håller igång från morgon till kväll, me undantag för sin sovstund, och det e ju positvt, även om man iblann skulle önska att det va liite lugnare tempo, men vi jobbar på det =)

saken e den att ibland så blir hon bara heelt galen..Det kan va nåt som händer, eller inte händer osså springer hon bara gråtandes iväg o det går inte trösta henne..Å inte kan hon förklara va som händer heller..Jag lr Matte brukar gå efter o försöka lugna henne, men d funkar inte alltid, o samtidigt så måste hon ju få känna på att var aarg/ledsen o lla de känslorna också..

Nu ikväll så blev det en dust igen..Många av våra fighter kommer antingen på morgonen  lr kvällen, tyvärr..Då man som mest verkligen bara vill ha mysstund..Meniafså höll hon på o bada o jag tvätta håret på henne o tog sen borsten för att reda ut tovorna, funka enbit o sen blev hon sur o börja rufsa om håret och jag förklara att det bara va lite kvar, sen va jag klar på en halv minut.. Jiippiie..Då hade lillan redan fått sitt utbrott..
Hon har ett jäklans humör när hon blir/är trött men saken e att hon e så himla bestämd ocksåså det e inte klokt..Vissa saker e ok å bestäma känns det som, men när hon får ett utbrott för att man ex.inte hller i handen me båda händerna, då vet jag inte..Samtidigt känns det som att det e de stora dusterna man vill lägga krutet på, "välja sina fighter" som min plastmamma säger.

Å nu sitter man här, försker analysera, vad gickfel, hur ska man lösadet nästa gång? Någon som har nån idé? Det e såna här tillfällen jag undrar hur vi ska fixa två.. Fast jaa, det e 2.5 år kvar innan vi e härme nästa, o då e lillan 5 så, jaa..men iaf, hur ska man orka, o va gör man för fel??

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror inte du gjort något fel. Det verkar bara vara en sån period nu (även om den har pågått läänge härhemma), då man gör allt fel. I torsdags eller fredags kväll fick hon ett sånt utrbott så jag bara ville sätta mig ner och grina själv (och då är jag inte ens gravid ;) Vissa dagar här går kanonbra, andra önskar man att det snart är kväller.. Styrkekram på dig gumman!

2010-06-09 @ 16:24:22
URL: http://www.livetiluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0