Imorgon blir vi alltså 4..

Känns helt overkligt, spännande, läskigt, härlit och omvälvande.. Jaa, jag vet inte hur man ska förklara, det som känns mest sjukt e att vi ju vet att den lill*e kommer imorgon..lr ja, vet o vet gör vi väl inte, det beror ju på hur allt fortskrider. Men rädd e jag också, den lill* ska ju ut nu, o ut lär den ju komma på ett eller annat sätt, men känns lite som att jag skulle behöva liitemer tid på mig för att ställa in mig på det. med emelie va man så himla redo på ett annat sätt, varenda dag gick man o vänta o vänta o hade full koll, den här gången har det bara smackat på och dagarna flugit iväg, o mentalt vet jag inte om man fattat än, fast kanske läge att göra det..

Packat me den där bb-väskan nu iaf..Konstigt också o packa den, nu kan man ju planera litemer va man ska ha med, så jag har en väska till mig, o en väska me bebiskläder som kan va ute i bilen..Hjälp!! Åsså ska jag verkligen passsa på o njuta av den här dagen me lillan kan jag lova. Vi har redan haft lite mys. Gjorde picknik och cykla iväg till en lekpark och va där lite över en timme, tom. så att Emelie själv sa att hon ville cykla hem..Så nu sover hon. Hon vet att det blir bebis imorgon och det e ok, men när jag sa att hon blir storasyster imorgon då va hon inte lika munter så det får va. Hoon vet att jag inte kommer hem, men att vi ska ringa varann o säga natt natt iaf =)

Jaa..Neej, jag sak inte ordbajsa mera, nu ska jag bara greja lite och ställa in skallen,,hua,,å inte försöka tänka på förlossningen. Fasen, man e så jäkla dum, jag har inte en aning om hur det kommer att gå, o ändå ska jag gå o nojja..Jag har ju Matte med mig, och tillsammans (med han) så klarar jag (vi) fasen allt. Mathias har full koll på allt jag önskar o vill imorgon så jag känner mig ändå trygg me den biten hihi, bara se till att han har Cola med sig så *s*

Få se då, nästa gång jag skriver e det kasnke för o uppdatera lite..om hur det gick..

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh va spännande!!!

2010-06-27 @ 20:23:47
Postat av: Linda

sitter och tänker på er -hoppas allt går bra!

Många kramar

2010-06-28 @ 14:24:46
URL: http://www.livetiluckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0