har fått en ny last..

Säger bara det,,Vattenmelon!!! Skulle kunna sitta o smaska i  mig hur mycket som helst..Men jaa, en bit varje dag, det lär jag ha, har precis nästan slickat mitt fat torrt här..*yummie* Men just nu så finn sdet inget godare, godis kan slänga sig i väggen, ge mig bara melon så e jag nöjd =)

Å idag vart jag så glad! Jag o matte va iväg o handla lite o när vi kommer hem så ligger det en bukett me syrenblommor/kvistar o ett fång me rabarber. Kan inte bli bättre! Världens bästa grannar va?! Så nu lär det ju bli rabarberpaj imorgon kan jag lova! Guu' vagott! Å lillan o jag har suttit o doftat på syrenlukten när vi åt. Härligt!!

Nu ska jag krypa ner bredvid lilla donnan som efter ett hysteriskt utbrott (ikväll igen) sedan lugnade ner sig o somnade för mindre än en halvtimme sen..*suck* Men då innan hon somna va hon den goa,underbara söta lilla unge som hon brukar vara..

Nu ska jag sova också, tog ingen middagslur idag så e faktiskt trötter juh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0