Glad Midsommar!!

Igår gick dagen av bara farten, men shiit va jag va trött..Har börjat vakna mellan halv 6 o tio i 6 på morgnarna, så även i morse,,inte kul kan jag tala om..
Lillan hade sin sista dag på förskolan igår innan sitt "sommarlov" på 2 månader, så dagen till ära fick hon cykla dit. Har lovat henne ett bra tag att nån dag när det e fint väder så ska hon få cykla på sin egen cykel hela vägen till förskolan, o igår va det ju toppenväder, o lika bra o passa på. Sen hem, ivä o handla lite..Inte kul! Va fler som gjorde samma sak juh..Men handla present till lillans kompis iaf (lillan ska på kalas på lördag) och Emelie fick ett paraply och en vattenrutschkana man lägger ut på marken.. När man ska ha sommarlov så e ddet klart att det ska firas lite extra, och nåt litet paket e väl allldeles lagomt =)

Sen hem, smaska ihop en tårta till Lillan, för man måste ha tårta när det e avslutning också =) Gjorde faktiskt en tårta som blev kanongod *s*

Slängde ihop en pinohcciotårta, och hade vaniljvisp och banan på mellanlagret, åsså grädde och jordgubbar på översta lagret, åsså smula jag över lite krossad daim på det hela..Det gick i kan jag säga.  Så gör en till idag också.

Sen på kvällen kom Jani och Maria o Co så vi grilla lite o käka o babbla. Jättetrevligt!! Å som Maria sa, då går ju tiden lite fortare också, o det kan jag lova att den gjore, vips sa det o så va klockan nästan halv 10..Bara få ner lillan i bädden det o sen sova =)

Nu ska jag ner o greja lite, sen ska vi till Furuvik me bästaste grannarna, svärmor och Adde, och hoppa små groderna så det står härliga till, sen blir det grillning även ikväll!

Trevlig Midsommar på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0