Lillan kika igår..

när Linnéa höll på att äta, osså säger hon..
"hon äter mycket. Hon äter upp hela din tutte!"
haha, gissa om det e svårt o hålla sig för skratt när ens go'bit kastar ur sig nå sånt =) Fast man behöver ju inte hålla sig för skratt heller, emn det e bra roligt va man får höra nu alltså..

Sen har vi svårt o få emmi o sova nu, igår vid middagsluren så skulle hon göra allt som man inte behöövde. Men såklart,, "dollan" (hennes skrållan docka) va ju tvungen å ligg abredvid henne i soffan, sen måste hon byta blöja, äta..Vid ätning så kasta lillan upp dollan på axeln hrmm. hon va tvungen o ligga så..

Å annars då? Jag säger bara hjälp! Hur fasiken får man ihop det me 2 barn?? Eller fler?? Visserligen har jag suttit klistrad i soffan o ammat,men ringde amningsmott. idag o de sa lika som bvc, ge napp..Såå jaa, idag har linnéa haft napp..Jag vill inte o jag tycker inte om det, men va gör man.. Nöjd blev hon iaf..tyvärr, eller va man ska säga..fast bra också såklart, menhua, jag får ont i magen när jag sak ge henne nappen, vill ju inte, men isserligen sa de på amningsmott. att jag så ofta jag kände för det o bara kunde så ska jag ju amma, men när jag känner att jag inte orkar mer o vet att hon e ordentligt mätt, då ska vi ge nappen..

men jaa, å första dagen idag som jag e själv me våra två, fast går bra.. Båda sover just nu o när emelie vaknar ska vi gå iväg till en lekpark o ta me picknik o ha lite mysigt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer jag lovar. Det känns jättejobbigt i början, men det kommer.

2010-07-13 @ 20:17:23
URL: http://mhsklattertrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0