Å de andra sover..

Kunde verkligen inte sova, sitter me dundrande huvevärk som inte släpper trots både ipren o alvedon, svettas som en gris efter att ha somnat me två duntäcken p mig då ja g höll på o frysa ihjäl kändes det som..Åkte på mjölkstockning äromdagen, va pigg halva dan igår o nästan hela idag, osså börjar det om, men på andra bröstet..
På det så ligger min skalle o jobbar på högvarv o går igenom den där jäkla förlossningen, det e sjukt..Kan verkligen inte släppa det, emn har fått tid hos både kurator o komma o prata med en läkare, så i sinom tid får jag ta tag i det, till dess e det bara o snurra  i det hela antar jag, o försöka tänka på nå annat ett tag, vilket ju funkar på dagrana då jag har två underbara ungar juh =)
Men men, tror minsta knodden ska hamat nu, låter som hon ligger o bubblar lite därnere.. Tänkte att om man skriver nån rad bara så kasnke man får ur liite ur huvet iaf.. Då kanske jag bara ligger o tänker på hur mycket klockan e o hur många timmar jag får sova..*suck*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera??! =)

2010-09-20 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0