Ultraljudet idag..

gick kanon! Den lilla i magen busade runt lite och vi fick se henne en lång stund för det var en som skulle lära sig att använda ultraljudsapparaten så det tog en litenstund! Å jaa, jag skriver hon för vi ska tydligen inte ha en pojke den här gången helelr,även om jag har en kär make som även denna gång envisas med att det är en pojke till motsatsen e bevisad.. Som att han inte lärde sig nå av det sist då *fniss*

Fick typ 5 eller 6 bildemed oss hem bara för de fick till såna bra, o en bild på den lilla foten där man kan se bara fotsulan, jättesött =) Men vikken lättnad att få hör aatt allt ser bra ut och att allt är okey!! Jag kände verkligen idag at jag kan andas ut =)
Ska bli kul!! Tänkte igår kväll på hur kul det lir med ett syskon, att få se likheter, om de har samma drag, och särskilt nu med en liten tjej, kommer hon vara lik Emelie?? hihi

Anna hon har kommit på den bra idén att nu  kan våra småttingra gifta sig, kanon! Då slipper ju Matte oroa sig över den biten för den ena av sina döttrar iaf..Tycker jag va en toppen grej! *s*

Nu ska jag ner, o vänta till Matte kommer från träning, sen lär vi nog handla lite..Helst vill jag bara sova, e aströtter men jaja, det e ju inget ovanligt nuförtiden..Ska köpa blutsaft idag o hälla i mig en tre, fyra liter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0