Ultraljud imorgon bitti =)

Jupp, imorgon så ska vi på vårt ul äntligen=) Nog för vi vart på andra också, men nu så e det ju dags för det riktiga, då vi får veta så allt står rätt till och att allt ser bra ut, det har vi ju inte riktgit sett tidigare, eller jo, att allt ser bra ut, men då kolla man mer så bebis levde o rörde på sig typ.. Åsså kasnke vi får veta om det blir pojke eller flicka då, även om det lutar åt det första alternativet..
Sk ajobba i veckan ockås, har jobb hela veckan så känns skönt å veta tider o vart man ska vara. T.om så de ringde från två avdelningar på amma förksola o ville jag skull ekomma o jobba hihi Känns faktiskt roligt ändå när man blir efterfrågad att komma o jobba på en förksola, då gör man ju åtminstone nåt rätt..

För övrigt så går mina dagar åt till att känna på magen o mysa över att den lille rör sig så man kan känna nu, även om det mest är när man gått o lagt sig som det levs om.. Jag försöker att hålla mig vaken om dagarna också eftersom att jag e såå jäkla trött jämt så jag fattar inte..Det e sjukt!! Var jag så här trött me Emelie? Det kommer jag inte ihåg ens, jag skule absolut kunn aligga o sova hela dagar om det fanns möjlighet..

Nu för några dagar sedan så slog tanken mig också att jag snart gått halva tiden..Kände då hur det liksom högg till i en lite, jag vill inte gå o oroa mig mera nu, det e ju kanske (antagligen) sista gången jag e gravid och då vill jag ju kunna njuta ändå, så nu ska jag göra det, o det känns faktiskt bättre nu. Skit samma i att jag oroar mig, emnjag ska inte låta det ta över, jag sak njuta också, o klappa på magen utan att må dåligt! Å ser all tbra ut imorgon, så tänker jag faktiskt gå o titta o fingra på bebiskläder i veckan, sådeså :P

Jaa, å annars, joo, har en kompis som omedvetet (fast ändå på ett positivt sätt, så misstolka inte) ger mig ångest hihi
Hon e jordens påhittigaste o kreativaste människa, det e inte klokt! Alltid e det nåt nytt, jag önskar jag ockås va en sån person, men jaa, lite pyssel me lillan blir det ju ändå här hemma..

Här får ni hålla till godo me lite bilder från förra helgens pyssel och dagens fingerfärgsmålning hihi det e härligt med barn!! Hade vi haft råd så, jaa, då hade jag nog gått me på att ha iaf, ett halvt fotbollslag =) *fniss*

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Finmagen! :)

2010-01-26 @ 07:47:40
URL: http://blog.frisorska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0