Fått mig en spark nu..

Ja, alltså inte en sån man åkr på, utan ifrån Junior.. Vet inte hur det känns, har ju så svårt att få in fortfarande att jag verkligen e gravid. fortfarande ser jag ju en mage som växer oen våg som jag bråkar med, men få rinte in det i skallen ändå.. Försöker liksom tänka lite framåt o planera för hur det skulle kunnabli, men  neej, där tar det lite stopp, men fine.. Nu kände jag första lilla livstecknet när vi var hos Micke o Karro på nyårsafton. Enväldigt trevlig kväll i övrigt måste jag säga! Det var alldeles lagom, de bjöd på oxfile som vi smaska med god aptit o sen käka vi lite paj jag gjort iordning,, o spelade Geni. Lillan somna men vakna senare så hon o Matte va ut vid tolvslaget o kika på smällare. Själv låg jag o mådde tokilla = ( Spydde som en gris, tröck väl i mig för mycket av det goda skulle jag tro.. Får lisom inte lats me lika mycket längre i magen.. konstigt..

Iaf, jag satt på golvet o kika på lillan som busa o då köände jag hur det puffa till i magen, inget fladder, det stadiet hoppa vi väl över då.. Sen va det lugnt fram till idag. Då stod jag i köket  o prata me matte osså puffa det till igen.. Man blir lite vimmelkantig, samtidigt som man fylls av en aning svag lycka om att joo, han ligger nog därinne o gotar sig ändå..

Blir lite lätt sugen på olika grejer också.. Nu har jag skickat iväg en lista me matte när han skulle till affären, vart så sugen på såna där små dessertostar med smak, inte för att jag ätit de på typ hundra år, men jaa, kanske finns nåt däri som jag behöver då.. Gott gott!

Sen så tänker jag mycket på Linda nu och deras Selma =( Selmis e på sjukhuset o mår väl inte alls nå bra, och lillan har sånt sjå nu o visar var Selma har ont..Åsså skulle Emelie hämta Selma sa hon igår,,vid två olika tillfällen också. Nu håller vi tummarna och hoppas att hon snart e på bättringsvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0