Äntligen flyter jobbet på igen =)

Det e sjukt egentligen hur man kan tycka att det e skönt att jobba.. fast när man väl är där så trivs jag faktsikt, även om det tar emot att ha en tid att passa o även om det ibland e stressigt på morgonen,,jag fixar ju inytestress riktigt. Men iaf, man uppskattar allt så mycket mer när man kommer hem. Så idag efter jobbet så gjorde jag o lillan mat, falukorv i ugnen och mos *mums* Sen slängde vi igång en maskin, damssög, plocka på lillans rum, torka golven, gjorde rent i badrummet, å nu, jaa, sitter jag är o ska snart ner o sätt amig i soffan..Tyvärr så e ju inte foglossningen min bästa vän just nu när man jobbar istället då, o särskilt när man grejar hemma som nu, då e det kört..Men men..
Har ev. ett till jobb på gång hihi eller jaa, lite nygammalt, de kommer iaf ringa till mig om det behövs folk så nu e jag såå nöjd =)

Å magen den växer, ibland försöker jag liksom dra in den för tänker att det kan ju inte va möjligt att den kan puta ut så mycket som den gör ibland, men jaa, det funkar att hållla in magen typ 2 sekunder hihi
E i vecka 18nu så tiden går, 1 vecka kvar till ul upptäckte jag imorse *spännande* Särskilt att fåveta om det e en liten pojk därinne den här gången.. Enda som jag funderar lite över nu e ju namn.. Det namn som både jag o Mathias e överens om, som var tänkt till Emelie om hon var pojke, det blev i höstas "upptaget" så nu står jag i valet o kvalet om vi ändå ska satsa på det namnet eller om vi ska klura på nåt annat.. Men vi  får se, minsta problemet..

Nu ska jag ner o mysa me familjen, matte har precis kommit hem från träning. Å kanju säga, att det finns inget som slår att veta att ens gubbe blir alltmer stenhård av träningen hihi Det e helt sjukt, mer o mer muskler juh.. Rätt najs lär jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0