uppdatering..

Haft en vecka som verkligen känts helt underbart skön o avkopplande ändå..Började me blutsaft o järntabletter förra veckan så nu e jag männinska igen känns det som.. Helt galet osom en helt ny grej kan jag lova..fast jag hade vart o jobbat i veckan så hade jag ork att göra nå när jag kom hem.
Var t.om hem till Pappa en sväng i torsdags o hälsa på, skulle egentligen haft en löpande Miollie med dit men neej, inte bra idé, insåg att kattungar här hemma inte skulle överleva länge..Men saken e den att vi åkte dit vid midagstid o var kvar till en halv elva, o jag kunde fortfarande hålla ögonen öppna!! Det va inte igår nå sånt hände..

Innan vi var till pappa så gjorde vi även första inköpet till nya lillbäbisen =) Så nu har vi köpt en ny bilbarnstol! Färg?? Gissa, brun såklart! Så nu har vi en Britax rock-a-tot till salu om någon är intresserad =) Tänkte 300:- för den. Solskydd också på den =)
Beställde även en quadrolift till nitro cityn så då e ju vagn delen avklarad också..

Just nun så sitter vi o väntar på melodifestivalen. Jag har värk av foglossningen, var så (o)smart att jag stått hela dagen, har bakat bullar o kärleksmums hä ridag så jag får skylla mig själv, bara värkernu..Kul kul, o det e såå jäkla äckligt vidrigt när man känner hur det bara krasar i höfterna/ryggen när man går elelr lägger sig ner. Inte varje dag jag har värk tack o lov, en just att känna hur "benen" bara rör sig o åker omkring e äckligt nog..Hua, men jag ska absolut inte klaga, hade kunnat vara värre..

Nu ska jag ner o mysa i soffan med älsklingarna! Vi sak kika på melodifestivalen, smaska gotta o bara mysa o rå om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0