Tacos o melodifestival och 4 års dag!

Jupp, igår va jg o lillan ute o shoppa hela dan tror jag, emn til skillnad mot förr så gjorde jag inte av me såå mycket pengar, inte på mig själv iaf..För det finns typ INGA kläder att ha nuförtiden..Det e helt galet, o ta inte att jag klagar eller så, det känns bara jäkligt frustrerande att man inte ska kunna hitta kläder som man får känna sig lite fin i bara för man e gravid..Neej, det e tydligen tänkt att man ska se ut som en hel flodko bara för man har mage..E ju typ bara HM som har mammakläder, o jaa, hade jag vart tio år äldre så fine, då hae jag handlat där, men jag trivs i mina tunikor o leggings..*mårr* va t.om ut en sväng idag också på köpis  för att leta kläder, men incke..
Dessutom har jag gjort ett rejält storleksbyte..T.ex underkläder..Tidigare storlek: 34/36, jaja inte så intressan..Storlek nu...40!!!Den här bebisen kommer känna sig väldigt efterlängtad kan jag lova...4 månader kvar
Grejen e ju att jag hade ju mage med lillan också, men så här gigantisk va den då inte, inte va jag kommer ihåg..Ska ta bild senare ikväll o lägg aupp tror jag.. Strunt samma!

Hade en tokmysig och rolig kväll igår iaf, gu va det behöves efter sjukdom o allt =) När jag o lillan kommit från stan så hade Matte o Kalle (granne) vart o handlat så vi kunde göra tacos, sen kom Mia o Oliwer, o kalle över o vi laga tacos o smaska o sen kika vi på melodifestivalen (som för övrigt ju bara va skit..) o smaska cheesecake, som va så himmelst god så det va inte sant åt det!!!
Linda!! Din e också världsklass god, och jag ror jag ska kompoonera ihop en egen som e en blandning av dessa två cakes..

Vi hade så himla kul också för Oliwer o Emelie har så kul ihop så det bara lyser ur ögonen på dem, o de dansar, håller varandra i handen o kramas o e så söta ihop så det e inte klokt!! Å på bra humr fast att klockan va typ 23.15 innan vi kom i säng me lillan, som tokslockna hihi

Neej, nu ska jag ner o förbereda mat innan lillan vaknar, hon sover. Sen sak det nog bli lite filmkväll i kväll me grannarna igen, får se,men det e bra, får småttingarna busa o göra av me lite enbergi, särskilt som emmis fortfarande sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0