Hittar inga kläder..

Å jag sak på dop/bröllop snart!! Har letat ett bra tag, i över en månad nu efter någon tunika eller klänning som jag kan ha på denna tillställning som ska bli så himla kul!!! Men alltså, jag hittar absolut ingenting, håller på o blir mindre tokig juh.. Å inte hittar jag nå andra kläder heller för den delen.. Saken är väl den också att visst, en o annan klänning har jag väl sett, men att betala typ 500 för nåt jag kommer nvända kanske en gång, det känner jag inte för, o alla mammakläder e ju så himla dyra juh =( Är det snålt?? neej va? Men känns ju som att bara för man e gravid så vill man ju  inte behöva se ut som en flodko, jag vill iaf kunna trivas me mig själv, även om man gått upp typ 10 kg redan, o jag vill ju kunna visa mig ute juh..
Jag använder ju såklart de kläder jag har, men en del av dem gör at man ser ut å va i 26:e månaden och det har jag inte lust med..
Men strunt samma, nu e det kläder till dop,bröllopet jag e ute efter.. Någon som vet nå bra ställe på nätet å beställa ifrån?? Jag tycker jag kikat överallt på stan iaf..

Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj!



Vetdu va..du kan juh låna den klänningen som jag köpte till erat bröllop om du vill =)



men den kanske e för stor...



Annars går det jättebra =)



Kram

2010-02-17 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0