Härligt att bli påmind..

jupp, strax innan Älskling skulle till jobbet så fråga han, om jag hade mitt bälte på mig?..
Har ju bälte som ska hjälpa mot foglossningen, som särskilt efter tisdagen gjort sig rejält påmind..
"Neej".. Det e bara mina 10 kg's övervikt i för små tights som gör sig påminda..
Känns ju trevligt när t.om ens make som ska vara det stora stödet e tvungen att öppna munnen, fasen, skull eha låtit han tro att jag hade bältet på.. Så nu vet ni vad jag gör på lördag(jobbar imorgon), jag e nere påsatn o handlar byxor i storlek XXL eller nå.. :p

Ska ner o sätta mig igen, har suttit o kikat på förlossningskliniken, spännande, men även svindlande me tanke påatt jag för varje dag inser att dagen D närmar sig med stormsteg, än en gång blir det förlossning..HUa! känns som amn vet mer den här gången om vad som kan gå fel, men ska skriva iordning mitt förlossningsbrev i god tid tänkte jag så jag säkert få med allting den här gången..
Å självklart ska jag se till å packa bb-väskan i tid, fanns en mängd saker jag glömde sist..

*ett stycke stekpanna av modell gjutjärn (att använda på både på mig själv, eller Mathias när han säkerligen ber om ett extra stygn åt pappa..)
*3 kg godis, inte för jag ror jag vill ha, men då kan jag iaf få en sockerrusch o förhoppningsvis hamna i lalaland..
*10-pack coca cola åt blivande tvåbarnsfadern, så vi inte stannar på gdg den här gången också o jag föder i bilen..*mårr*

Kommer bli en låång, låång lista..

Nu ska jag kila ner till lillan igen, hon har sovit lite över 2.5 timme nu, märks det att hon inte e såå piggelin?? Å ändå e hon bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0