...

jobbade idag,,inget smrt drag *suck* Lillans feber va iaf på nergång igår, o hon har ju en pappa som jobbar eftermiddag så då tänkte ju jag att det inte skulle va några problem att gå o jobba idag..Tjena! Eftersom att lillan hostar o kräks o allt på natten så kan jag ju säga att det inte blev mycket sömn inatt..Typ 3 timmar..o matte tog över mot morgonkvisten ,emn det hjälpte ju inte så mcket, lillan tokgrät sen så va bara o byta tebaka det..
Jag va som en zombie imorse,jag trodde aldrig jag skulle fixa den här dan, men jaa, nu sitter jag här iaf. Mer död än levandemen iaf .Har en kokhet liten unge i knä som sitter o kikar på pappa på datorn och vi ska snart krypa mot bädden..

Va till HC idag efter jobbet för o kika lillan o de tog sänkan o den visade inget, inte för jag hade räknat me det heller frö den har aldrig visat nå, inte ens när hon hade (början på) lunginflammation förut.. Läkaren tyckte att hon såg ju rätt pigg ut..jag föröskte förklara att det var hon absolut inte, men jaa, hon stod ju på benen o så.. % minuter sedan vi gått ffårn hc så hade lillan däckat av i vagnen..Pigg va??! Iaf skulle läkaren ringa oss imorgon bitti för o kolla läget..Nu går hon bara omkring o gråter och inget duger så säng känns som en utmärkt idé..

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars liten då, va jobbigt att hon fortfarande är dålig =(



Hoppas hon kryar på sig mycket snart!!



Vore ju jättekul att ses...men vi verkar ju aldrig få till nån dag ;)



Nu har vi ganska fullspeckat fram till dopet/bröllopet, kan inte fatta att du hann med allt till erat bröllop, med tanke på den korta tiden!!!



Funderade lite på lakanen...är ok att vi lånar dom? Kan jag isåfall ta en snabbsväng ut till er och hämta dom nån dag???



Kram

2010-02-23 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0