Besök hos bm idag..

släpade iväg me lillan för besök hos bm, matte skulle ju jobba. Efter alla veckor av försök till o lyssna på bus hjärta så lyckades vi idag, haha, skam den som ger sig =) De låg på mellan 130-140. Men skillnbad mot för när jag vänta emelie, hennes hjärtljud lät jättehögt o de låg runt 150, den här parvelns ljud va inte alls lika tydigt o starkt, å andra sidan så villle hon inte ligga stilla heller =)

Emelie har precis somnat, efter att ha fått farit upp på toan ochstått o kräkts slem, ska det aldrig ta slutkänner jag bara ibland? Eller jaa, typ varenda kväll när hon e förkyld..
Dessutom när vi gick från barnmorskan o va på väg till bussen så sa emmis att hon vill eha korv, va ju en bit extra o gå, men va sjutton, om lillan självmant efter alla dessa dagar ber om att få nå o äta så kan jag lova att jag skulle kunna gå en mil för hennes skull! Ås å långt extra vart det eg. inte, dessutom fick jag röra på mig lite..Så knata ner till torget, köpte en korv o lillan smaska i sig över hela. Komme rhem, o sen sätter hostan igång, inte vet jag om det va för kallt ute o jag hade inte tagit me nån astmamedicin eller så heller, o sen var det ju kölrt.. All korv kom ju såklart upp, o så var ddet me det.. Hon har druckit massa juice, men somna nu utan att ens röra vällingen =( Lillan älskar sin välling..

jaja, ska jobba imorgon, ska in o kika klart på "Familjen Annorlunda", och känna av hur tomt det e i sängen.. Matte jobbar eftermiddag den här veckan, så då e det sån vecka när vi bara typ hörs på telefon om dagarna. Lite trist men då får man se fram emot helgen istället, faktiskt härligt också att känna att man längtar efter den andra! ändå har vi snart (i slutet av denna månad) vart tillsamans typ 4 år, eller ja, det e 4 år sedan vi började träffas..Helt gaalet va tiden går fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0