Så nu hade vi två då =)

Jäpp, aktter alltså! Gick tokbra för nya katten att komma in här. Först låg hon gömd under en filt, men när jag lyfte på den kika hon fram på en gång och klev ut ur buren. Stegade självsäkert ut o kika sig omkring, Mollie fick en tiometershals o bestämde sig efter det att hon skulle följa den ny akrabaten vart hon än går. Lite tjuvnyp har det blivit än så länge men inget allvarligt och absolut nästan inget fräsande som jag hade räknat med. De frånm katthemmmet tyckte efter mindre än en timme här tat det gick över förväntan så de tog sitt pick o pack o åkte. Jäätttemysig e lillkissen!

Vart hos bm idag också. Allt normalt, men väntar på att jag snart kommer va som en zombie, inget järn fortsättningsvis heller bara för att kunna utesluta att det inte e det som ger magonten.. Magen följer kurvan, och den e INTE för stor alltså.. Bäbis ligger me huvet ner och jag fick känna på huvet, sen va det en liten fot som kicka till mig å..Peta väl liten i ögat eller nå kanske :p

På torsdag har jag tid hos aurora, ska då gå igenom emelies förlossning o skriva förlossningsberättelse skulle jag tro.. Vi får se..

nu ska jag pussa på lillan som jag knappt hunnit se skymten av idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0