Sitter här..

där jag suttit de senaste timmarna.. Fasen, hade jag vetat att lillan skulle sova så här länge utan att börja hosta elelr nå så hade jag ju kunnat..städa, sy om lite påslakan, strukit fast namnetiketter, legat i soffan o kikat teve, killat matte i örat eller dragit katten i svansen..Istället har jag suttit extremt obekvämt på en alldeles för hård stol i köket( e ju spå puckad så jag siter på den enda stolen utan dyna..), å har stirrat på en dataskräm utan nåt att göra.. Hur knäpp e man inte ibland.. Ont i axlarna har jag nu å.. *suck* men men.. just ja, har hällt i mig typ 10 liter kaffe också..

Nu ska jag börja göra mat så allt sånt e klart så man bara kan mysa me lillan sen när hon vaknar.. Hon har sovit i typ 3 timmar.. Märks det att hon e dålig eller??

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas hon blir bättre snart lillpyret erat! Var så kul att prata med dig igår, tänker typ 10ggr om dan att det är nåt jag skulle vilja berätta.. Får boka in en kväll med ett telefonsamtal :)

Hälsa familjen, kram.

2009-10-11 @ 21:38:39
URL: http://www.lillisen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0