Äntligen helg!

hihi, fast egentligen har jag trivts väldigt bra med den här veckan. Har jobbat (halvtid) på en förskola som jag tidigare trott jag knappt skulle sätta min fot på, men jag har haft himla bra dagar, och jag har verkligen trivts. Visserligen har jag vart på fler förskolor jag trivts på, men den här ligger ändå nära hemma också =) Sökte jobb där nu på eftermiddagen, fick svar att de inte söker någon nu, men jaja, jag håller mig kvar där ett tag till iaf, har några veckor uppbokade redan. Visserligen halvtid och 75%, men det gör inget, hellre jobba o trivas o va på sammas tälle än o bli runtkuskad och utan o veta från dag till dag vart man sak va, hur tiderna ser ut o så..

Annars så e lillan sjuk igen. Får bli en lugn helg för oss nu, hon behöver tid med bara mamma o pappa nu också. Lillan sov i vagnen, satte igång o hosta så hon kräktes,,igen.*suck* va uppe ett tag, ut o lekte en sväng osen va hon helt slut, har feber och somna i vagnen igen.. Men vi får ta nya tag, tackar iaf för att det e helg hon e sjuk på o inte mitt i veckan..Blir så jäkla svårt o koncentrera sig på jobb då..

Nu ska jag ta o styra ihop lite mat, o lillan börjar vakna till.. Kanske man får lite hjälp i köket av henne hihi Emelie brukar nämligen vara med o hjälpa till varje dag nu när man lagar mat =) O inte mig emot, bara roligt me lite sällskap, det enda jobbiga e när hon ska stå o hälla vatten, blir så himla blött, men samtidigt, hon e nöjd, o hon lär sig att hälla/ösa vatten, att inte spilla så mycket (även om olyckor händer) och vi är tillsamans, kan inte bli bättre!
Å just ja, åsså har vi inga köksluckor just nu, de är på omlackering, så just nu ser hela köket ut som hej kom o hjälp, o lillan hittar på mycket roligt *s*

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vad roligt att du fått lite längre på ett och samma ställe, vilken förskola är det på?

Var roligt att träffas när du var hos oss



Hoppas tjejen kryar på sig



Kram Anna

2009-10-10 @ 09:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0