Mollie har försvunnit =(

Våran lilla kattuge har försvunnit =( Har inte en aning om vart thon är o jag hittar henne inte =( Va ut o leta igår kväll ett bra tag, idag innan frukost, innan lunchen o nu en sväng, plus att jag ropar vid dörren med jämna mellanrum.. Hon är o förblir borta.. Saken e ju den också att hon är ju innekatt..Hade hon varit van att vara ute hade jag inte vart orolig, då hade hon kunnat det där, men mollie hon e ju bara inne o busar jämt ju, o e livrädd när hon går ut.. Men visst, katter klarar sig alltid, hoppas jag stämmer just nu, men jag vill bara att hon kommer hem nu så man får mysa med henne.. Va så tomt i natt för hon komme ralltid o lägger sig o myser hos mig när de andra somnat o jag kikar på teven, sen ska hon alltid trampa tjugo varv runt lillan, o sen när vi börjar vakna brukar hon komma, o nu, ingen katt.. När Emelie o jag äter frukost brukar Mollie äta sin mat så det knaprar o står härliga till o jag o lillan sitter o fnissar o härmar hur det låter.. Sen jagar Mollie mina fötter o attackerar dem till hon får blötmaten..O nu,,inget.. =(

Min telefon fungerar inte heller så ni vet, utan ni får ringa hem eller på mattes telefon, iaf till på måndag, sen ska det va fixat, inget allvarligt så =)

Har precis tryckt i mig en lussebule med mandelmassa, tyvärr inte hembakad, tänker vänta till det blir bättre pris på saffran..Härpå affären kostar en påse 30:-, lite väl tycker jag..

Nu ligger lillan o sover och när hon vaknar igen ska vi baka pepparkakshjärtan att hänga upp i fönstret=) Åsså antar jag att fröken Emelie kommer ha rejäl provsmakning av degen också hihi


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh nej..hoppas hon kommer hem snart!!! Katter brukar juh hitta hem!



När det gäller saffran så kostar det 40:- på våran affär!!! helt sinnessjukt!



Men såg att det kostar 20:- påsen på ÖB..



Elam har använt bodyn som hon fick av er jättemycket redan, hon är jättesöt i den=)

byxorna är lite stora än..



Kram

2009-11-29 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0