Snabb uppdatering..

1. Mamma kommer hem!! Har inte träffat henne på tp 4.5 år, har inte en aning om hur hon ser ut elelr hur hon har förändrats, men hon ska komma hem nu iaf!! OM allt går som det ska vill säga. Ska bli kul, men e himla nervös!! Messa precis me henne o skrev at thelst skulle jag vilja att hon kom hem o stanna för alltd, o hon skrev att hon va ju lite sugen på att bli en riktig bull mormor och farmor, men att hon kommer hem en vecka först så får vi se sen =) Hoppas inte för mycket, men klart jag inte kan låta bli att hoppas..

Jag undrar bara hur det kommer att kännas närhon åker igen =( Fast ska inte tänka på det nu, utan egentligen så e det ju så att hon ska komma först..

2. Jag o Mathias har bokat hotell nu för nästa helg =) Ett romantiskt paketerbjudande så vi ska nog förhoppningsvis bara mysa me varandra o lillan o inte göra nå speciellt, har valt en lugn stad där inte alltför mycket händer hihi åå va jag längtar =) Min älskling e ju bara såå underbar, även om han inte alltid kan låta bli att retas me sin sambo, men men *fniss* Puss på dej ändå älsklingsnallen!! Tänk att det redan gått 3 år, svårt att fatta!!

3. Nu lär jag gå o ta hand om disken, slut på det roliga.. Emelie sover för fulla muggar =) Hennes kompis Selma har vart här o busat, JÄTTEkul!
Å Linda,,NEEJ, ni kommer inte trivas me ett litet sovrum :P Ni kan ju hyra vår övervåning istället tycker jag, det va väl smart *fniss* då får ni stort, vi behöver inte undra vad vi ska ha i alla rum, för det kommer ju va knökfullt, o det blri förändring för oss alla haha vikket kackkel det skule bli.. Å duu, vi skulle kunna fixa det där me boxar till teveapparerna...eller NOT... hihi

4. det lite jobbiga e att jag har skola imorgon, känner inte alls för det, å då menar jag, absolut nada känner jag för att gå o sätta mig i skolan, skulle egentligen hellre bara vara hemma och vara mamma, slippa ha den där jäkla tyngden på axklarna av o veta att jag har massa skolsaker attt göra egentligen. Samtidigt vill jag ju ge Emelie så mycket tid som möjligt, antagligen också för att stillamitt samvete för att hon verkligen kom i andra hand i höstas..Men vad gör man,,hade jag vart rik hade det vart en annan sak, då hade jag lätt bara kunna skita i skolan, men va ´fasen..Samtidigt så e det så dumt, tiden med Emelie e ju ovärderlig så vad håller man på med egentligen, det e ju bara hoppa av, men ähh..JAja skit samma, va inte det jag skulle komma till, utan..

Sist jag var i skolan, då var jag gravid.. Hon jag gör mina arbeten med visste det, o jag vet inte om hon sagt till några av de andra tjejerna i klassen..HUr fasen sak jag kunna säga imorgon vad som hänt,,vill inte sitta i skolan o snyfta ju.. Å hur gör man?? Sk ajag låta henne fråga hur det e me den lill* eller ska jag vara först me o berätta? Hur gör man? Fan.. men det lär väl lösa sig..


Kommentarer
Postat av: Linda

JA det var en utmärkt idé, ska bara hyra flyttkärra så kommer vi och alla grejor imorgon :-) Kan vi ju dela hushållstjänster -du bakar, jag städar =)

Och du, gör väl inget om du inte kan hålla tilbaks tårarna.. det om något är väl ett skäl att vara ledsen! Kram

2009-03-29 @ 21:24:25
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0