ska det flyttas så ska det!

jahapp, nu har vi lagt in en ny bytesannons igen då =) fasen, åsså hittade vi värsta drömlägenheten, ringde, men neej, ingen som ville flytta till naturnära bomhus inte..Skit! men satt upp lappar iaf att vi vill köpa lägenhet, vi vär villiga att byta lägenhet, hmm, nu lär vi väl få napp va?

Saken är den, visst, jag e jättenöjd me hur det vart här hemma efter att vi gjorde om, det e jätefint och jag myser verkligen.Men fasen,samtidigt, det är ju tapeterna jag e kär i, det e ju faktiskt bar aatt vi tapetserar sammma om vi flyttar ju. eller ja, iaf den tapet vi har i vardagsrummet, e så himla nöjd me den, och den tapet vi jhar uppe i ena sovrummet, får jag bara dem i min skogskoja så e det lugnt hihi

Men allvarligt, för att det ska fungera till hösten med vårt boende och med utrymme för lillan att leka så behövs det en bättre planlösning..Hade vi haft äldre barn hade den planlösning vi har nu varit toppen, men just i nuläget, neej. Emelie har lite plats som det är nu att leka på känns det som, hon drar sin dockvagn så gott det går hon, o inte kommer det bli bätrtre sen när hon ska trängas bland babygym och såna saker.. Nej, nu håller vi tummarna för att något dyker upp!

Å är det någon som hör om någon bra lägenhet/hus/bostadsrätt så e det bara skänka oss en tanke o slå en pling hihi

Imorogn ska vi på ultraljud *längtar* ska bli spännande o se den lill*! Hoppas nu bara att det är en därinne så det inte är fem som huserar, men neej, borde det ju inte vara =) Men ska bli kul att "träffa"  våran nya lilla familjemedlem för första gången, osså kasnke vi kan få veta hur stor h*n är också =) *hoppas*
Uppdaterar mer imorgon ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0