Jaa, vad säger man??

Tack då, eller? Precis fått en ny dator =) Efter att ha haft strul me min "gamla" dator o haft den på lagning o så så fick jag äntligen besked från Siba idag, eller ja, fujitsu siemens, att jag får en ny dator =) Först blev jag lite sur.. hade tidigare en 12 tums skärm, och nu fick jag en 13.3, men faktiskt, vad gör det egentligen?? Den nya datorn e superläcker, svart med rött efter sidorna, och den e mycket bättre än den gamla, så jaa, amn ska inte klaga!

Idag har vi annars vart på leklandet här i stan, busade hejvilt både jag, Emelie o Mathias, det e så himla kul där så det e inte sant, o bäst e ju att även vi "större barn" kan klättra o roa oss =) Sussie och Emelies kompis Viktor var med också, så det va hur kul som helst. Finns även en lång rutschkana där som jag verkligen skrek av fasa i när jag åkte, o Emelie hon åkte me mig eller Mathias och gapskrattade..den ungen har verkligen inga begränsningar..

Sedan hem, lillan sov en stund och sedan började vi vår runda där vi skulle reklamera och hämta nytt hihi Började på Barnens hus, fick en ny trehjuling eftersom den vi köpte igår var felsvetsad på styret..Hade även med våran vagn eftersom att den wobblar så hemskt när man kör, få se imorgon hur det går där, de surra nå om att kanske byta axlarna.. O sen va vi ut snabbt till valbo då för att hämta ny dator.

Nu blir det bara lugnt och invänta "Familjen Annorlunda", nya favoritserien här hemma =) Lika bra o kika nu hur vi kommer at ha det om några år haha

Har påbörjat ny mjölkprovokation på Emelie idag också, o det e såå nervöst!! Men faktsikt, gav henne 5 skedar mannagrynsgröt (gjord på vanlig mjölk) imorse, och bara väntade att hon skulle kräkas som vanligt, men icke =) det gick bra, men hon blev lös i magen, så får se hur det går imorgon, men jag har aldrig tidigare kunnat ge henne mjölk utan att få en reaktion, så håll tummarna nu!!  Imorgon provar vi igen..

Nu måste jag pilla lite här o busa lite me Trollan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0