Idag borde jag städa

men kommer jag att göra det? Hmm, antagligen.. Började me o plocka imorse när vi klev upp,emn så efter frukost så va jag trött, natta lillan, satt emig vid datorn o här fastna jag. Alltså, jag fastnar utan att göra nå, sitter o läser på de forum jag brukar va inne på åsså e man fast, fasen, å snart vaknar lillan..Har tvättat en maskin iaf o en till ska det bli så..

Va till pappa igår, alltid kul! Va jag önskar att man kunde ses oftare än vad vi gör. O Emelie älskar deras katter, de har 4 stycken, avarav 2 valde att visa sig *fniss* jaa, ändå till det va dags att åka hem då =) Kikade på melodifestivalen där, o insåg att pappa faktsikt e lit äldre än sina barn *fniss* Han försökte få oss att förstå hur bar caroline af ugglas e...*suck* näee, det spelar ingen roll om hon e lik janis joplin, ugglas e fortfarande inte alls i närheten av ordet bra, men jaa..lilla pappa får gärna tycka det ändå hehe han muttra nåt om generationer, jag vet inte va han menade där?

Kom hem ganska sent igår, men jaa, det får va så ibland, emelie somnade iaf på en gång när vi lade oss i sängen o kramades lite, fast att hon sovit i bilen också, så det va skönt. Å den lilla damen e som en klocka, fattar inte, ganska precis tio över sju varenda morgon vaknar hon, helt otroligt =) Tidigare var det tio över åtta, men vet inte vad det var som fick henne att ändra den tiden..

hua, skriver lite mer senare, m¨ste rycka tag i dammråtterna här o kasta ut dem, åsså hade jag velat va ute en stund i finvädret, "måste" till valbo, ska tydligen gratta mattes mormor idag, åsså..hur ska man få ihop den här dagen då+ slutar väl me att man sitter rätt opp o ner på golvet istället o leker me lillan *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0