Firande hela helgen!

Vilken underbar helg jag har haft! Jag är  helt slut, men det va det värt =)
I fredags åkte vi (Mathias, jag och Emelie) till Stockholm för att bo i den svit som Mathias bokat på hotell SAS Radisson vid cityterminalen , heelt underbart var det, å vikket rum!! Det var gjort så att man kunde ligga i badet och titta på teven utifrån vardagsrummet hihi det var nämligen en ruta över hela ena duschväggen där man alltså kunde dra bort duschdraperiet och se ut i vardagsrummet/sovrummet, fast jag hann inte me o ligga i badet direkt..Hade fullt upp me o kika på stan och vandra runt o leta matställen, men det e okey det med..Hade bara önskat att vi fått en dag till på hotellet men en natt var det då värt iaf!

Käkade lunch på fredagen på Wallmans salonger och sedan middag på en svindyr typ italiensk restaurang, men maten var toppen =) På lördagen var vi in på Skansen en sväng och Emelie fick träffa Skogsmulle =) Men det va kallt, o vi lyckades tappa bort lillans mössa efter vägen *suck* Ska till skansen i sommar igen har vi bestämt..

Idag har några av de nära o kära vart här och ätit smörgåstårta som Mathias gjorde, han e heelt grym på att göra smörgåstårta!! Alla som smakat den vet det hihi De som kom var iaf, Mathias mormor och morfar, mathias mamma, sedan kom min pappa med fru Lisbeth och några av mina syskon, Caisa och Emanuel och så Emanuels tjej Emelie (fint namn!), sen kom Anna, med gubben sin; inge och Emilia, Stina,Adddes tjej var förbi, Cicci och Björn, farfar och Siv, Mathias pappa med fru, Gunnierd kom och så Mathias bror. Hoppas jag inte glömt någon nu.. Det har vart en jättetrevlig dag, en helt underbar helg och jag känner mig verkligen firad nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0