e ju tvungen o uppdatera..

blir bara lite snabbt för kikar på greys anatomy o det e reklam, lillan sover, älskling jobbar..
Matte ringde tidigare, berätta att man får morognrock o tofflor på rummet, hotellet har pool, å jag e såå himla nyfiken nu så jag vet inte vad.. Jag får ju inte veta vikket hotell vi ska på, men det spelar ingen roll egentligen, huvudsaken e hotellfrukosten =) *längtar*

Magen mår bra, funderar lite om det kan va så att man börjar märka av den lill*..låg i sängen tidigare nu när jag skulle natta lillan osså rörde det till sig lite, men kan va tarmarna också, en kände nå litet igår när jag va på affären ocså, men neej, kan ju knappast va troligt, men men..
Kusin ska få bäbis den 19:e den här månaden, gu va kul =) En liten flicka ska det tydligen vara i magen där så blir kul o se om det stämer, o roligt nu när det bölri någon till liten i släkten =)

Emelie hon e för härlig! Va hon skrattar gulligt när man busar med henne =) åsså har hon börjat ruska på huvudet, precis som att neej..så nu kan man fråga henne om maten är god, åsså ruskar hon på huvudet, precis som att "neej".Men äter glatt ändå hihi åsså har hon kommit på att henens mamma inte gillar när hon gnisslar tänder, så nu kan emelie komma åsså tittar hon busigt på en åsså gnisslar hon sina tänder o skrattar nöjt medan jag håller på o kvider hihi lilla gosråttan =)

nee, nu e det bädden som gäller igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0