Drygt en vecka kvar nu =)

jaa, till vår förlovning!! Jag längtar! hihi, jaa,alla ni som känner mig/oss vet hur länge jag tjatat om en ring..å tyvärr menar jag verkligen tjata *fniss* från att tidigare vart den som blankt sagt nej till ringar hit o dit e nu den som verkligen pratat om det hur länge som helst.. Mathias e ju lite mer av den åsikten att förlovning det e liksom inget speciellt, medan det e giftermålet som e det viktiga..Jag e ju mer så att båda de sakerna e lika viktiga juh =) Det e ju minnen för livet, o när jag sen sitter o e gammal så ska jag kunna tänka tillbaka på de sakerna o bara mysa.. För sen då? Tanken är ju att Mathias och jag ska vara tillsamans resten av livet,dumt annars att gå o förlova sig kan man tycka, men jaa, ni vet =) Å om vi nu förlovar oss, gifter oss på det, vad har vi kvar sen att göra?? Det tar ju liksom stopp där, eller neej, då har man lillan och hennes framsteg att se fram emot, o såna saker, men det finns liksom inte så mycket mer "stort"..Förstår nån hur jag menar??

Sen e det väl det där, man har tittat på kärleksfilmer från när man var liten, manhar drömt,o önskat, hur det ska vara när man träffar den rätta. Den där bilden med ljuv musik när han kommer ridande på den vita springaren, vinden som susar lite lätt över blommande, vajande ängar och änglar som gråter. Underbart!
I det här fallet lär det bli så att min älskade sambo snällt går med på att äta en middag ute, den ljuva musik jag får höra är ljudet av när Matte irriterat sitter o grymtar o knäpper me fingrarna åt servitörerna.. Jaa, å de gråtande änglarna, det lär va mitt eget snyftande när jag inser att Matte inte alls är den där drömmen. Men faan! Matte o jag har ett underbart liv som jag inte för miljoner saker skulle välja bort, o han e den han e, den jag föll för, och som faktiskt mer o mer börjar forma min andra dröm, verkligheten, o den e fasen underbar den med. Ibland an verkligheten vara som ljuv musik den ockås, även om den kanske inte alltid låter lika fint som i fantasin..

Men nå särskilt ska det väl ändå bli på förlovningen, även om vi inte kommit på nå bra ännu hihi Men det e jag o älskling i ett nötskal, alltid i sista minuten..Fast jag e ganska säker på att matte uttrycker det att det alltid e jag som e ute i sista minuten, som han alltid säger om sig själv.." Jag e aalltiid redo"...Tsss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0