Vår bröllopssida..

jaa, alltså, jag vet att det e myycket bröllop i huvet just nu *s* kan liksom inte hjälpa det, och det e ju så, det blir ju lite som ska planeras o tänkas efter.. Jag försåtr ju att det tar lite tid och att man inte bara slänger ihop ett bröllop på typ 5 minuter, men det som är bra just nu med allt är ju att jag inte behöver planera o vara i den här världen i typ ett havår, år då, utan bara, som Anna sa, 35 dagar kvar.. Såå, jaa, ni får stå ut med en yrande, virrig mig i 35 dagar till =)

Tänkte bara tala om att vi har ju faktiskt en bröllopssida nu som jag försöker uppdatera lite.. Adressen dit är:

http://www.brollopstorget.se/Brudpar/soderlundskan/

Gå gärna in o kika om ni e nyfiken..

Va till frissan idag, e lliite lugnare..Tror vi nog ska hinna ganska bra ändå, får ta o upplysa älsklingom att han inte behöver va nervös att jag stuckit om jag inte dyker upp til tolvslaget..Jag siter nog bar ai stolen hos frissan och sliter mitt hår då haha

Nej, men det e nog lugnt =) Anna kommer ju va me, hon får väl ta fram stora läderpiskan o svicsha i luften så det blir lite fart *s*


Nu ska jag va liite social mot gubben här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0