Off-knappen på..

Jaa, ungefär så känns det.. Var lite trötter igår, men idag..blähh, har en sån där dag när jag bara vill ligga i sängen o kika på teve typ..Å det skulle va lätt?? Neej.. Emelie hon e tokfull med bus, inte mer än vanligt dock, men det känns ju som så.. Matte e hos läkaren, har antagligen halsfluss, roligt? knappast.. Å jag håller samtidigt på o försöker gå lös på att rensa bort massa skit från garderober..
Alltså, jag blir så.. Ibland känns det bara som att ens hem har tagits över av alla saker amn har och spar, fasen, jag skulle bara vilja behålla en del , typ det man verkligen behöver och som man verkligen tycker om.. men funkar det? Näee, för vi har rensat o rensat tycker jag, visst minskar det, men suck, det tar u aldrig slut.. Å har man off-dag, då känns det som att det finns mer saker att kasta än vad det egentligen gör..
Visst, man behöver inte vara så jäkla materiell av sig men mycket vi har ligger nu är smågrejer som är ute på villovägar.. Här ska plockas.. Känns som det liksom e lite enda chansen man har nu när det e lite halvdåligt väder, o matte har semester..Dumt, vi borde mysa o hitta på saker, men e han hemma (o dessutom sjuk) blir det så mycket lättare med lillan eftersom man är två som kan ägna henne tid, något som inte är alltfär vanligt här hemma eftersom älsklingen alltid får jobba =)

Nu håller vi bara tummarna för att matte får penicillin o att han inte smittat oss =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0