Jag har en tärna!!

Ihhh!! Ahhh *fjortisskrik* Jag har en tärna till vårt bröllop!! E såå himla lycklig och glad nu, o så kul att verkligen kunna inviga henne i allt som har med bröllopet att göra!! Var lite nervös när jag skulle fråga hihi ungefär, återigen som att fråga chans på henne haha typ som när jag skulle fråga om hon ville bli gudmor till Emelie *fniss*
Men ska verkligen bli jättekul, och när man ska ha ett bröllop, det måste ju bli "riktigt", å jag vill verkligen att Anna e med där framme o delar det hela med oss. Klart man lär ha en tärna juh =) Hoppas bara inte mina superbraiga planer sprack nu hihi Anna hade ju jag tänkt ha med under förmiddagen för att hjälpa mig, men så kom jag ju på att hon stackaren måste ju också få tid på sig att göra sig iordning hihi men det löser vi på nåt sätt, det har ju alla andra brudar o tärnor gjort.. Det e ingen fara! Det ska bli så himla kul, just nu känns det ännu mer spännande ju =)

Åsså va prästen här idag, supergullig och rolig präst. jag har ju vart lite orolig att det skulle bli nån stel präst som bara gör hela bröllopet på rutin, men icke då! Alltså, jag har ju fått bra vibbar bara av å pratat i telefon med han, alltså han e välldans lätt o prata med, men kära grannen har ju skrämt upp mig eftersom jag sagt att han e pensionerad. Så hon har skojat om att prästen säkert går med käpp lr rullator o att hon kan ju alltid stå bakom han o hålla i han i kyrkan haha behövs inte!! han va hur cool som helst o skoja med oss och jaa, gav et väldigt btra intryck. För man är ju, iaf jag har vart, lite orolig att det ska bli stelt i kyrkan eftersomman ju kommer att var alite nervös, emn tror inte det e någon fara, han verkar vara en person som kan lätta upp stämningen o skoja till det ite om det skulle behövas =)

håhåjaja, ännu några bitar på plats.
Å just ja!! Pratade med kära pappa idag, han ska lämna över mig på bröllopet! Det kommer att kännas stort, och viktigt också för den delen =) Pappa är ändå viktig o betyder mycket, nu blir han högst delaktig i vårt bröllop å. ujuj, mycket kring bröllopet. Sjävklart händer det mycket annat trevligt också.

Bara under veckan så har ju therese o albin vart här, superkul! Har jag skrivit om det?? Fikade lite, babblade en hel del och albin o emelie lekte lite, alldeles lagom hihi Ska bli så kul när deras lill* kommer =) Har redan vart o smugit vid babykläder, emn man vågar ju inte köpa nå, för jag vet att nån därjhemma redan handlat typ,,allt *s* Åsså e det perfekt o fråga therese omallt med o jobba eftersom hon redan jobbar som försk.lärare.
Sedan har vi ju vart med Linda o Selma å juh! I tisdgas var vi ner till boulogern o busade lite, fikade lite, nåja, jag o linda försökte väl fika.. Selma hon hade fullt sjå med o jaga fåglarna i parken haha sprang efter dem, o långt hon bara springer o springer, fattar inte hur ett par så små ben kan vara såå fulla me spring =) Å emelie hon knalla runt lite, kika lite, försökte smita upp i lektorn men jaa, allt va alltså precis som det ska va med två små 1.5 åringar..
Igår var vi o tog kvällsdop med dem, alldeles lagom sådär på kvällningen och Linda e så kul, plaska i vattnet så Emelie skrattade för fullt *fniss*

Nu ska jag va lite social mot m2b, som man tydligen ska kalla han nu hehe
Å mest ska jag tycka synd om anna som säkert yrar runt på alla möjliga hemsidor on da internet nu i försöken att uppdatera tärnans uppgifter  o annat huvudbry välkommen in i bröllopsyran *fniss*

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja GISSA om det var körigt för min dator igår kväll!! Tradera, bröllopstorget, Blocket.... =D

2009-07-03 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0