Igår

var jag o emelie till pappa o lisbeth medan matte var ner till stockholm och "pangade" lite =)
Hela dagen igår gick av bara farten, och ibland önskar jag att man bara skulle kunna stanna tiden. Pappa hann jag träffa en liten stund innan han åkte o jobbade. Sedan satte jag, lillan, lisbeth och lillasyster caisa fart mot bussen för att göra stan en liten sväng. Slutade med att jag kom hem med ett par jeans, en tröja, 2 tubtoppar till mig och ett par shorts åt lillan.
Så härligt att vara hos pappa, för där kan man bara vara, o det e så kul för lillan, Caisa tar med henne på bus och leker med henne typ hela tiden, o man verkligen ser hur roligt emelie tycker att det är, tro rnog att caisa kommer bli någon som lillan kommer se upp till en del sedan =) Igår fick emelie hoppa ner i badet också med moster hihi

Kikade på lite kort också från farmor och ujuj vad man önskar att kort skulle kunna tala, och vilken påminnelse man själv får om att man eg. borde skriva på baksidan av foton vem det föreställer och vilket år kasnke. Lika med korten från mormor, jättefina foton, men man har inte en aning om vilka de föreställer. Fick även ett foto på pappa när han var bäbis, roligt =)

Hihi, å just ja, lillan e för söt, för när vi var hos papp aigår så gick hon o ropa efter mormor *s* å det låter så himla gulligt nu när hon börjar ropa även efter andra än bara mamma o pappa =)

Nu sak vi bara sitta o ta det lugnt, lillan sover o sen ska vi ut ill Inge, Anna och Emilia och grilla lite =) Härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0