idag..

har vi inte alls gjort så mycket, elelr jaa, egentligen så har vi ju det..
Tog det lugnt på förmiddagen, sen så satte jag igång med lite bak då. Gjorde något som jag tror kommer va supermumsigt, bakade till bröllopet så har inte smakat.. E så himla nojig att fikabrödet inte ska räcka till alla.. Men iaf, jag bakade cocostoscakaka, alltså typ kladdkakebotten med toscasmet gjord av kokos över, luktade såå götta =) Åsså har jag gjort typ 75 kladdkakemuffins, fast jaa, de blir säkert också goda, bara det att jag sen insåg att de e liite väl kladdiga en del.. men jaja, det får gå, e det nån som inte gillar det så e det vällan bara att låta bli o äta *s*

Vart ute på eftermiddagen här, fast egentligen är det faktiskt herrn i huset som har vart ute mest med lillan idag =) de har vart o gungat och donat, sen va jag o lillan ute på liten promenad här på kvällningen, o nu sussar hon så gott så.

Imorgon åker vi till pappa och hälsar på över dagen, blir kul, även om pappa ska jobba, men de andra e ju hemma =) å emelie hon e såå nöjd hon bara katterna e inne hihi det e ju såå spännande att busa o dra katterna i svansen, eller att gå till deras matskålar o mata katterna lite.. Hon e söt den lilla skruttan! å nu har hon börjat med att när hon ser att jag o matte pussas, då tar hon ut nappen åsså ska hon minsann också ha en puss, o vem kan neka henne?? Jag e ju på den stackars ungen o pussar mest hela tiden, så hon har fullt sjå att komma loss..
Å hur hon härmar allt man gör o säger just nu då, det e inte klokt, så för tillfälet får man tänka sig för både en o två gånger på vad som händer här hemma, det e sanslöst. Minsta lilla man säger så säger hon efter och man börjar ju höra mer o mer vad hon säger för ord, det e så svårt att fatta hur fort det går nu, o samtidigt e det så kul att säga något o höra hur hon säger det.
Igår sa hon "den där" helt klockrent, det måste ju vara den första två-ords meningen tror jag =) Strunt samma, stolt e jag iaf, matte med för den delen =) Fast säg den förälder som inte är stolt över sitt barn va?! Men det e ju så skumt, hur man i timmar skulle kunna sitta o babbla på om sitt barn och deras framsteg hihi

Näe, nu ska jag ta o dona lite, o kanske hångla matte lite i örat.. Nu är det inte långt kvar, visserligen har det väl inte vart långt kvar från första början, till bröllopet är. Sen kommer vi alltså vara man och fru..Låter helt sjukt, liksom lite,, vuxet..=) Men det känns toppen, o jag verkligen längtar till när vi står där framme i kyrkan.
Förrsetsen va vi o provtränade i måndags med prästen hur vi ska gå på stora dagen, å när vi gick ut från kyrkan så kunde jag inte låta bli att tänka på att nästa gång vi går ut från kyrkan, då är vi gifta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0