Han heter "Taggen"

Jupp, vi har "fått" ett husdjur! Närmare bestämt en liten igelkott som flyttade in här för en 4-5 dagar sedan =) Igår å trodde vi han hade dragit vidare till någon annan familj, men icke, när Matte kom från jobbet igår så var den lilla tillbaka hihi Å vad han äter, fattar inte at ett sånt litet djur kan trycka i sig såå mycket, helt otroligt!
matte har snickrat et litet hus åt han, med altan, så nu ligger han där inne o myser. Å han e så himla cool, för han kan springa ut en sväng o kolla läget, under dagtid dessutom,,hallå, han e et kvälls/natt djur.. men sedan när det får va nog, då kryper han tebax till sitt lilla hem sen igen..
Ska lägga upp lite bilder på han senare så får ni se.

Idag så har jag bara gått o stirrat på klockan, har tid hos frissan kl.17 för provuppsättning, nervös?? jaa!! Å det e inte all slång tid till bröllopet kvar nu, o idag har jag lite bröllopsnerver, e det nu de ka börja spöka eller?? Nu när man börjar inse att snart, snart kommer dgen då allt måste klaffa, något sånär iaf, o jag e inte bra på att få saker att stämma..
Att planera et bröllop, det lär jukunnas ta med på en meritlista va?? Det e ju liksom inte bara en sak att hålla reda på.. Men men, det e ju resultatet vi får se sen då om det blir godkänt eller inte.. men det e som en skrev till mig, bara vi har hindersprövningen och vigselringen så är det ingen fara, det e ju det viktigaste, o jag menar, de sakerna e ju avklarade..

Beställt tid för att fixa naglarna idag å, så ska dit den 5:e =)
Åsså ska jag jaga tag på en gästbok nånstans åxå..

Ähh, nu blir jag nerövs, lär dricka kaffe, några liter.. Då får jag springa på toan istället, så slipper man iaf oroa sig för planeringen hihi

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh va gulligt att Matte har gjort ett hus åt erat nya husdjur =) va kul att den ligger där hihi!



Kram

2009-07-23 @ 17:11:22
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0