Bröllopsnerverna var det jaa..

o de börjar verkligen komma fram nu! Jag könner hur verkligen allt jag just nu tänker på är,,bröllopet!! jag håller sakta på o förvandlas till en bridezilla.. Näee, såå illa kanske det inyt e är men jag märker ju hur jag mer o mer riktar in mig på att allt ska va perfekt, lr näee, inte perfekt heller, jag hatar ju det som är perfekt, men jag vill ha allt mysigt och så bra som det bara kan bli.. Just nu har jag snöat in mig på det här med dukningen då.. Inser att jag inte all har den tid som skulle behövas till den dukning jag vill göra,,eller??
Ska iaf dra iväg matte till IKEA imorgon, måste dit, sak köpa lakan, då kan man ha dem som dukar, åsså ska jag ha nå vinrött till det då för att bryta av, men jag har väl nån vag idé där så jaa..Ska inte avslöja för mycket, finslipet tar jag me tjejerna så blir det nog bra hihi

Var iaf o hämtade klänningen idag, kanon o toppen! Blev så nöjd! Den va lite knölig på ena sidan men sömmerskan sydde in den 4 gånger (?) hihi å nu sitter den som ett smäck haha får nog låta bli att äta de närmaste dagarna.. Nej då, den sitter alldeles som den ska.. Anna skrev nåt om att va inte klänningen bra så kunde vi dra o köpa en i strl 44 Ha! Neejdå, det slipper vi, iaf i år hihi

Neej, man kanske skulle ta o klappa gubben på röven o slicka han i örat så han blir lite romantisk,,känns som den biten fallit bort i min bröllopsstress..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0