24 dagar kvar..

ujuj, snacka om att tiden går snabbt nu! Något den iofs gjort ändå sista tiden, men kan inte nog påpekas..
Gjorde idag ett nytt ryck med alla bestyr så har beställt blommor, en brudbukett åt mig, en matchande lite mindre bukett åt Anna, osså en enda liten ros åt lillan, men ack så fin den kommer vara ändå =) (Iallafall de första två minutrarna om vi har tur *s*)
Fortsatte sedan ner på stan och försöket leta efter slips åt kära gubben, men icke..Finns ingenstans, men skam den som ger sig, nu ska jag ut o surfa så blir det till o beställa en från nätet..Handlade också så jag kan fixa ihop "något blått" också..
hihi, fick mess av Anna, min brudtärna, och tillika bästa vän, hon börjar bli lite nervös tror jag, gahh, å vad e inte jag då *fniss* kommer väl sluta med att vi står som två nervvrak utanför frissan på bröllopsdagen och bara fnissar av nervositet..så länge man inte fnissar så man blir kissnödig, för att gå på toa me klänningen e väl inget jag ser framemot, då får jag ju dra kjolen över huvet =) Näe, jag tror det blir bra, o det e ju inte dirkt en begravning så va fasen, ingen har dött av ett hysteriskt skrattanfall, så länge inte sminket börjar rinna, för det tänkte jag vänta med till kyrkan,,o helst slippa där också..men men, det är en stor grej, vi ska liksom stå där framme ch verkligen säga jag til att leva med varandra resten av livet, vilket inte är såsvårt med tanke på att jag verkligen har hittat min prins, men ändå, det är stort.. Det är MASSA vuxenpoäng! Å alltså, det finns ju massa känslor, som säkert kommer bubbla, både av nervositet, extrem lycka och pänningar efter allt planerande, och allt lär ju släppa, men sen om det blir gråt eller inte, det får man ju se, och det e ju bara att ta.. Värre är väl om man står där framme och inte visar en enda känsla =)
Poängen med allt det här då?? Joo, Anna, det gör inget om du är nervös, det löser sig =) (bara du hittar klänning snart hihi)  å att vara naken gör ju inget heller, men se till bara så inte alla stirrar på dig, för man får ju inte överträffa bruden vet du :p

Hem sedan o grillade lite iaf, sen åkte vi ner på stan en sväng och handlade lite mer till utstyrseln, o lyssnade lite på musik Va ju "sommarkväll" nere på stan, men så jäkla synd att de har allsång o så klockan åtta..Det e ju liksom lillans sovtid det, o med vårt snurrande i affären så missade vi iaf den höjdpunkten och kom hem för en liten stund sedan, vilket resulterar i att lillan bara grät o grät för hon va så trött, å då kan jag ju säga att hon inte ens somnade förrän vid en två, halv  3 idag på eftermiddagen..men som pappa skulle sagt, "sån e hon!".. Ska absolut inte klaga, e skönt med en rutinunge, det e verkligen vad jag behöver här hemma, rutiner =) å kan ju lova tat vi följer de benhårt okså, annars har vi en liten som högljutt protesterar hihi

Just ja, fick lära mig ett nytt skrock igår. Efter bröllopet så måste jag lägga undan skorna jag hade, för "nöter jag ut skorna så nöter jag ut äktenskapet". Aldrig hört förr, så det var nå nytt =)

Å älskling han e duktig han, e ute o promenerar just nu  =) så jag sak passa på o se om jag kan hitta en slips nu under tiden *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0