såå trött..

köpte ny telefon i torsdags, vilken inte alls va nåt för mig..å jag tveka länge o väl i affären innan jag bestämde att jag då skulle ha den, o tjejen i butiken sa att aa, men skulle det va så att den inte va nå för mig så hade jag 14 dagar på mig att ångra mig..jaja, efter ännu mer velande blev det den telefonen, hem, nöjd o sätter igång o pillar lite o inser att jag aldrig kommer at kunna lära mig den här telefonen.. Jag kan ju fasen inte ens lägga på nästan..Va ut till valbo idag iaf för att byta till en annan telefomn, neheej, skulle tebax till butiken o säljaren jag handla av där.. Såå, tillbaka till stan igen, in på butiken..förklara för en säljare där hur det hela låg till o han kan inget göra..måste ta det me henne jag köpte telefon av, så nu sitter jag, halvt telefonlös känns det som och hoppas vrekligen att tjejen hjälper mig nu..Fast han  butiken sa att man har 2 veckors ångerrätt så det ska ju va lugnt, men ja e lite fundersam för jag förlängde mitt abonemang och har egentligen inte hittat n¨ån supertelefon jag fastnat för men har en jag gillar..får väl se, hest hade jag bara velat häva hela köpet tills jag hittar "den rätta" men det lär väl inte hända..

Annars så mår jag konstant illa hela tiden, o kan ana små hungerkänslor nånstans, ibland mår jag lite bättre om jag käkat, ibland inte, som roulette eller nå.. Ska tydligen äta lite o ofta, o vad innebär det? Vad ska jag äta då? Jag kan ju inte gärna äta en macka en gång i timmen, då kommer jag ju rulla fram..Visserligen kanske bättre än att må illa då, men jaa..Ingen som vet??

Nu ska jag äta lite, försöka iaf =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät bara lite frukost sen så äter du frukt och så en gång i timmen sen äter du bara lite lunch och frukt och mellanmål så får du ju i dej små portioner åt gången och kanske inte blir allt för hungrig om du äter mycket frukt i mellan eller nå :)

2009-01-31 @ 17:45:38
Postat av: Anonym

har ja missat nå???Illamående å allt haha nu får du mejla å förklara flin



stor kram

2009-02-09 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0