Äntligen e opponeringen gjord..

Fyy vad jag har suttit med opponeringen nu alltså, o jag gick o satte mig i dag me en stor klump i magen å..examinatorn sa åt mig att det inte va nå farligt, att jag bara skulle ta det lugnt o slappna av..Joo, tjena, det e ju lätt.. Iaf e den gjord nu och jag har fått respons på mitt arbete å jag e så himla besviken..Jag har verkligen lagt ner min själ i mitt examensarbete å ändå fick jag en massa ändringar. Ja visserligen kanske inga större förändringar eller så, så det kanske e bäst man sätter igång o börjar titta på dem nu istället för att bara sitta o plinka här.. På ett sätt e jag så motiverad till o sätta igång och göra färdigt arbetet men samtidigt så vill jag inte ens titt aåt det..'Suck* får väl ta helgen nu då o göra klart o sen till handledaren då..Jag som önskat man hade kunnat släppa det här nu.. Ähh, jag överlevde iaf hihi huvuvdsaken! Den första ag ringde va Linda =)  Jag va ju bara tvungen o tala om hur det hade gå¨tt, hon e väl den som mest fått höra mig beklaga mig över arbetet, fast tror väl inte att det e såå farligt mycket ändå kasnke =)

Jaa, o det börjar sprida sig tror jag.. Jaa, jag gillar å baka =) Mitt motto ska hädanefter vara "Man bör alltid ha en bulle i ugnen" haha  Visst fan, jag har en himla massa lussebullar i frysen så e det någon som känner sig manad att titta förbi på en fika så e det lugnt =)

Å sluta röka håller jag på me å, går fasen över förväntningarna.. Lite smått irriterad bara, men mån tro att humöret vände något när jag kom hem idag!! Har sett ut som en ordentlig rövarkula härhemma de senaste dagarna (blir så när jag sätter mig o pluggar..) å på eftermiddagen så hade Mathias städat!! Jag höll på o tappa hakan alltså, så himla gulligt, åså himla fint blev det =) Ja visst, det e väl hans sak att hjälpa till o städa också men oftast e det jag som gör det men jag blev så himla glad o överraskad idag när det va fint när man kom hem efter en jobbig eftermiddag =)

Näe, nu ska jag plugga.Lite iaf, det e fredagkväll o lillan sover, matte e för en gångs skull lite ledig, då måste man få sätta sig o mysa lite å..Blir inte så mycket av den saken alla dar ju =(

Kommentarer
Postat av: Linda

Huvudsaken är ju att exarbetet blev gjort så du blir klar, var ju också sådär ruskigt nervös. Toan var min bästa vän morgonen innan opponeringen :) Sen måste du ju få dig en rejäl firning när du får din examen, så håll mig uppdaterad när det blir klart! Kram och hälsa lillstumpan

2009-02-01 @ 12:26:09
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0