Vi har blitt me katt =)

Jaa, fast den har inte flyttat hit ännu, jag tänkte vi ska hämta henne när vi kommer från resan =) Ännu så länge så har jag bara sett ild på den lilla donnan, men hon e en liten kattdam (norsk skogis/maine coon) som e född den 4:e juni. Hon e gråsvart typ och har små vita toffasr bakom varje öra =) Å hon e bara såå söt! Än så länge så har jag bestämt att hon ska heta Mollie, men det vet man inte om det ändrar sig när sambon kommer hem =) Å vad jag längtar nu, kommer bli som å få en ny liten bäbis, få köpa låda,sele och halsband, o små söta skålar *s* å jag har redan lovat lillan att kissekatt ska få sova med henne fniss

Annars så stökar vi vidare me bröllopet. Inga nerver just nu men det kommer väl på fredag.. eller lördag.. Ska fixa håret imorgon, o naglar på onsdag. Stryka dukarna, kolla så vi har allt och lite småfix sådär.

Ska bli underbart att bli "fru Kusbom" hihi Kan lova att det kommer kännas härligt att få vara gift med min underbara Mathias, tänk att få leva tillsamans, och vi ska vara "äkta makar". Tänk att jag ska få dela resten av mitt liv med den person (förutom lillan då) som betyder allt för mig, som verkligen finns vid min sida oavsett vad, och som är den underbaraste jag träffat, även om han inte kom på en vit häst och med rosor i munnen hihi Tänk att det ändå fanns den rätta där iaf, och någon som jag kan känna mig helt o fullt trygg med, som jag kan lita på alltid. Det ska bli underbart på lördag. O tänk sen, första frukosten som gifta, första  lunchen, första middagen..
Å tänk första gången man sak skriva nya efternamnet bakom sitt eget namn, hmm, kanske borde träna.. För skriver jag hans efternamn nu så ser det ut som något en fjärdeklassare knåpat ihop fniss

Tänkte idag på, undra hur det kommer kännas undra vad man kommer tänka på lördag när man står där utanför kyrkan, i bröllopsklänningen, veta att ens blivande som man inte träffat sen morgonen står inne i kyrkan o väntar. Tänk när jag står där utanför ingången till kyrkan, med pappa bredvid, hör kyrkklockorna ringa och sen hur musiken från orgeln fyller hela kyrkan. *ryser* går in i kyrkan och får se Mathias där framme, nära o kära, som kommit för att dela en underbar, o framförallt stor o viktig dag, med oss.. Längtar och vill att det snart blir lördag!

Hoppas bara att fikabrödet räcker...

Kommentarer
Postat av: Linda

Lovar att sinar fikabrödet susar jag iväg i rödaste rappet till Kvantum =) Å andra sidan är det väl bara bra att gästerna inte lägger på hullet :-) Hörs imorgon. Kram

2009-08-04 @ 21:13:42
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0