Så var man äntligen gift ;)

Japp, Om det nu e någon som har missat det, så är jag numer Fru Kusbom hihi Förra lördagen (8/8) så var det då äntligen dags för vår vigsel!! Vi hade underbart väder, var aningen trött bara när det var dags för avfärd vid tie över åtta på morgonen för tog ett tag o komma i säng. Vart ju likosm så att i sista stund insåg jag att det faktiskt var lite mer att fixa med än jag hade tänkt. Tur att min "mamma Lisbeth" var här med lillasyster, där f ick vi bra me hjälp me lillan o att styra upp det sista hihi
Iaf så på morgon var det dags för avfärd mot sminkning, och jag måste bara säga det, är det någon som ska sminka sig så gå till Make-up store här istan, Vikket kanonjobb hon gjorde, som sminkade mig! Jag va bara såå nöjd =) Sen vart det vidare mot frissan efter typ 45 minuter, och där lockades mitt hår o sattes upp a v Annelie på frisersalongen moch det blev hundra gånger bättre än jag nånsin drömt om så där var jag också heelt nöjd och allt va bara helt perfekt! Sedan kom Anna och Inge o emilia strax efter. Anna fick hjälpa mig med underkläderna =0 hihi vafasen, hade ju slagit på stort o köpt underkläder me stockings lr va det nu heter, visst eju knppt hur det skulle sitta osså me långa lösnaglar på det som man inte va van med,jaha, va gör man?? Joo, man ropar på sin kära tärna hihi lär ju ha sett liite kul ut =) Men hon slapp iaf hålla upp klänningen när jag sprang på toa *fniss* Sedan kom pappa och svärmor vid en halv tolv typ så då va det bara o göra det sista, och va det kändes i magen när jag drog på mig klänningen då. Det va först när anna kom o klänningen sen kom på som nerverna började ge sig tillkänna, jag va heelt skakis, men det får lov o va så. Va fasen, det e inte varje dag man gifter sig..

Iväg sen, vidare mot kyrkan. Där fixade Anna e backup plan om matte skulle säga nej =) haha, då skulle det bli bröllop me tärnan haha det va lite kul när prästen komme rut o talar om det också att han fått fler erbjudanden åt mig hihi

Å vikken nervositet när vi står utanför dörrarna in till kyrkan, man står där, emilia (lugn som bar aen sjuåring kan vara ) jag bredvid pappa, osså anna o jani bakom.Hör musiken börjar spela, alla står o tittar och dörrarna öppnas, ujujuj, å alla tittar. Kan lova at jag höll på o börja gråta redan där.. Men höll mig iaf till jag blivit överlämnad till Matte, och vi gåt uppför trappen sen så =) Men allt gick så fort, samtidigt som allt va så stilla, o jag njöt.. Tänk att jag stod där, bredvid den mest underbara och vi sa ja alltså inför alla våra närmaste och varann, hur vackert är inte det då..

Sen var det ut på kyrktrappen, kastas ris och fotas, lite snabbmingel, sen vidare för fotografering. Tillbaka till festen där all avänta, för fotandet drog ut lite på tiden, men v asjutton, man giifter sig en gång, då vill man ju ha bra biilder =)
Sen fika lite och försöka hinna prata lite me alla, sen vidare för mat på Akropolis, me de allra närmaste. Mysigt, o det va även då tröttheten ko, när man satte sig ner o fick mat.. Sen vidare till hotellet och bara underbart att få sova =)

Jaa, hoppa över en massa men måste ju komma ifrån burken å..

Å sen e jag tacksam över att jag har underbara vänner som utan protester när jag fråga städade undan i lokalen efter oss. Å va det kändes svinigt gjort att behöva lägga nå sånt på våra vänner, men jaa,, ja lovar att jag komer o städar efter era bröllop också, med glädje!! =)

Å nu så ska jag skriva lista för i veckan nu åker vi på bröllopsresa!!! Vi ska till Turkiet, igen.. Å lillan ska få flyga för första gången hihi Längtar!!!

Å just ja, i dag firar vi 1 vecka som nygifta här hemma =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett jätterstort grattis tillgiftermålet! :) Verkar varit en lyckad dag! :)

2009-08-16 @ 16:28:03
URL: http://sandralarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0