Hemma igen =)

Så var vi då hemma, snart dags o land i vekligheten..
Haft det underbart,m bara sån jäkla kontrast o komma hem igen, i Turkiet  har vi inte sett en tillstymmelse till moln, osså landar ma på arlanda där molnen hänger tunga o gråa, men men..
När vi skulle åka kan jag lova vi var aningen trötta,,gick upp vid en ett typ på natten, gjorde oss iordning lite snabbt, yra i nattmössan fortfande, o en lillan som va aníngen nyfiken på vad vi skulle hitta på mitt i natten..Jag hade förklarat att vi skulle väcka henne mitt i natten för o åka till flygplnet, så när vi väckte henne så var hon helt inställ på att vi skulle till Turkiet, lillastumpan =)
Nere på Arlanda gick allt som det skulle, o flygresan gick bra, aningen rastlös blev emelie efersom det absolut inte gick o busa på planet, det var ganska litet o trångt, men det gick iaf bra, fast sova skulle hon inte.. Väl nere så var det ju bara såå underbart när man känner hur den där varma, heta luften bara slår emot en när man kliver ur planet. Fast kan lov att vi var aningen slitna, osså en bussresa på typ en timme på det, ujuj..
Men vi hade ett supermysigt hotell, kanske inte världens bästa toppstandard, men dög utmärkt åt oss, havet utanför o ganska centralt men ändå lugnt.

Försäljarna var, precis som de var sist vi var ner, extremt dryga, men det gjorde inget egentligen, att bara komma iväg vägde upp det hela.
Det var väl lillan som hade et lite jobbigt =( Hon som gärna springer omring nuförtiden ville självmant sitta i vagnen o vart vi än kom skulle alla titta på henne, krama o pussa, o de närmast hotellet ropa "emeliie emeliie" så fort vi kom i ärheten, "princess" o allt möjligt. Igår kom en tjej på kvällen o fråga om hon fick fota emelie eftersom hon var "so beautiful" hihi mendet va ju det att lillan inte ens fick sitta o äta ifred utan att nån skulle komma o klappa på henne eller prata med henne.. Inte så att någon var dum eller så, inte alls, men bara at alla blev lite för på för lillans del..

Å jaa, tyvärr kan jag intes äga att vi e alltför solbrända heller..Trodde ju liksom att lillan skulle älska att sitta nere vid stranden o göra sandslotto sandkaker, men neej, det ville hon inte Va antagligen för varmt för henne, så mvi har mest gått omkring, försökt hålla oss lite i skuggan o bara sett till o ta det lugnt o så, så semester har det ju vart ändå =) God mat och ingen telefon lr dator.. verkligen bara varit, vi har knappt haft koll på klockan.

Nu ska jag ta o krypa mot bädden, ni får ju höra mer om resan sen hihi e liite trötter just nu.
Imorgon så ska vi åka o hämta våran lilla Mollie, lillan o jag har redan gjort iordning en liten korg med filtar i som kattfröken kan ligga i om hon vill =) så , jaa, jag återkommer =)

Jag hoppas ni andra haft det bra också juh!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Halloj!

Såg du mitt sms?

Hoppas ni haft det jättebra på resan =)

Jag hade juh kanske ett jobb till dig juhe, nu är dom första tre veckorna redan tillsatta men kan kanske fixa ett långvik som börjar om typ tre veckor..det är dock på heltid...men det kanske man kan förhandla om =)

Kram

2009-08-27 @ 20:49:02
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Halloj!

Såg du mitt sms?

Hoppas ni haft det jättebra på resan =)

Jag hade juh kanske ett jobb till dig juhe, nu är dom första tre veckorna redan tillsatta men kan kanske fixa ett långvik som börjar om typ tre veckor..det är dock på heltid...men det kanske man kan förhandla om =)

Kram

2009-08-27 @ 20:49:07
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0