Allt e ju inte alls det klart för lördagen..

så fattar inte hur jag kan va så lugn ändå? eller så e jag inte det iaf..Varenda dag den här veckan så har jag haft nå o stå i som jag kommer på att jag inte fixat ännu,o det tar sån tid.. Som bara idag,skulle städa här hemma, istället händer det en grej som gjort  mig, och framförallt mathias väldigt besviken, så då tog det massa tid =( sen vakna lillan när jag prata med anna, så på med kläder på lillan och cykla ner till blomsteraffären först, sen vidare ner på stan, göra det vi skulle, sen fick emelie en korv, sen till guldsmeden o hämta nypolerade ringarna, sen vidare hemåt. KOmmer en bra bit då lillan börjar säga "skon, skon" jaha, stannar o tittar, inser att hon på nå sätt fått av sig skon så bara tebax o hämta den och fortsätta hemåt. När vi kom in o det var dags för mat va klockan redan kvart i sex.. suck. . käka sen i väg  till micke o kolla när de målar huset, prata lite me mattes mamma som va där också..Sen hem o lillan ville ha "lella" o nu  sover hon för fulla muggar..

Ibland känns det som att ett körkort skulle spara mycket tid, samtidigt så gör ju dessa jäkla cykelturer över hela stan typ att man håller konditionen i någorlunda schakt och att man iaf kommer ut o rör på sig, men blääähhh säger jag bara iblann..

Men jaa, bröllopet då, efter att det finns skiljda meningar angående inbjudningar så är det vissa som inte tänker komma..Detta är något som sårar oss väldigt, o särskilt eftersom att det känns som att det är våran dag, vi ska inte ens behöva bli ifrågasatta vilka vi bjuder/inte bjuder =( å e det nån som tycker vi gör fel så, jaa, men vi måste begränsa lite , tyvärr, och det e många som vi inte ens har bjudit juh. men en liten sak har blivit nå stort, så hur vi nu ska kunna fira o ch vara glada o ha jättekul, det kommer säkert fungera, men det kommer va tråkigt o jobbigt också ju. Särskilt eftersom det e en så viktig dag för oss, kan ju jag tycka..
Ringde pappa iaf,,som vanligt.. han sa att vi ska försöka tänka på att allla som kommer kommer att ha trevligt, och att vi ska ha roligt, och försöka lägga det andra åt sidan. Får försöka, men jaa, som sagt, det kommer ju märkas att det fattas nån. Såvida det inte hinner ändras. jag tcyker bara att just nu känns det inte alls nå kul, inte för fem öre..Hoppas det hinner att ändras bara..

neej, nu lär jag ställa mig o stryka alla dukar *pust o stön* varför säger /tror jag att jag e klar o allt, jag e ju inte det...terapigöra om inte annat..


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänk att du hann bli klar med allt ändå :) Och att allt blev så bra. Lycka till igen, och GRATTIS gumman! Kram

2009-08-09 @ 17:49:02
URL: http://www.lillisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0