Nyförlovad!

Så var man tillbaka i verkligeheten igen då, men nu med skillnaden att man titt som tätt blir påmind av ringen som sitetr på ringfingret hihi Känns underbart! O tänk att förlovningen iaf blev lite romantisk trots att jag har den mest oromantiska nallen i världen *s* Det gör inget.. Vi hade en underbar lördag, sol o vårvärme hela dagen juh, och vi var på restaurang som va hur mysig som helst och åt tre rätters, eller ska jag skriva som det va?? Att vi mer eller mindre kastade i oss maten eftersom vi hade en liten skruttunge som inte alls skulle sitta stilla..vi hade en ren o skär tur att det bara var vi på restaurangen, även om det efter en rätt kom ett par till *suck* men men, har man en liten busråtta så har man, det e ju ända ett minne vi kommer att bära med oss, o säkerligen kommer vi minnas det lägre än om vi bara hade fått sitta stilla och lugnt och ätit.. Fast ibland, bara ibland så önskar man att man skulle kunna få äta liite saktare, men samtidigt, det e så kort period i livet som vi måste fajtas me den typen av stress =)

Emelie är lite piggare, ingen feber längre iaf men måste ringa bvc imorgon och höra efter. Både Matte o jag ligger o lyssnar på henne när hon sover, stackaren rosslar mest så vi blir nervösa.. Åsså tycker jag att hostan flyttat sig längre ner i halsen.,
Pratade me styvfarmor idag och jag kan lova, ibland (eller väldigt ofta när det gäller henne..) blir jag väldigt trött.. I torsdags var hon hä ro Emelie har för tillfället dille på att hälla ur allt hon har i sin mugg och detta enligt styvfarmor var ju för att hon snart var två år, barn gör så då, och emelie är ju flicka så hon är ju tidigare..*suck* idag ringd hon och fråga hur det va me lillan och jag berätta..Då mena styvfarmor på at jaa, det är ju tur att emelie är uppe o springer för då får hon ju inte lunginflammation iaf, dessutom är hon tje, så hon klarar sig mycket bättre ifrån sånt då..*suck* o jag undrar bara stillsamt "ÄR DET NÅN HEMMA??? Det har väl ingen betydelse att hon är flicka? Å at jag hetsar upp mig är dels för att såna saker handlar inte om vilket kön man är,,tänk om vi skulle få en pojke och hon kommer o säger såna här saker? Dessutom har hon jobbat på förskola, jag bara undrar hur de barnen känt sig?

Äh, skit samma, nu sk ajag krypa ner i sängen bredvid min underbara sambo och tillika trolovade eller va man nu säger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0