Nu e man kändis!!

eller neej, kanske inte, men kanske kan bli,,eller neej.. men man kan hoppas =)
NU ligger mitt examensarbete på nätet *jippie!!* vad jag e stolt kan jag lova! All slit under hösten och nu ligger arbetet där, till allmän beskådan! Jag fattar faktiskt inte att jag har kunnat knåpa ihop det där arbetet..Men faan, det var svetttigt, och jag har fasen kämpat med det också..

Nu ska jag greja lite så det blir ordning här hemma.. Möblerade ju om igår, men jaa, sov inte vidare bra inatt, men det kanske var för att jag visste att det inte e riktigt klart också, jag vet inte..Eller så e det för att det ändå snurrar en del i huvet hihi man kan ju inte sova gott varje natt.. Tänk förr, då sov jag ju knappt alls ju =) Hade jättesvårt o sova, till skillnad från nu..

Just ja, e ni nyfiken på o se hur slutversionen av examensarbetet blev? Läs, njut och värdera =)

http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hig:diva-4128

Kommentarer
Postat av: /B

betalar mike i dag så de är ur värden har ringt han nu undrar du varför ja säger de till dej men de är för att du ska veta att allt är lungt spc när matte ringde o klaga också Mvh/B P.s har tagit ledigt den här veckan för att moder komer

2009-04-30 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0