Men Glad Påsk!!

Till er alla =)
Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag sätter igång o packar för avfärd..(mot blåkulla skulle man kanske kunna tro..)
Vikt imorose var 56.5, just nu e det skitsamma..det e ju påsk nu och jag känner att jag iaf fått en bra start och nu borde det vara lugnt, manbehöver ju kanske inte tokfrossa, men jaa, lägger det på hyllan nu ett tag.. JAg älskar mat ocha tt äta allt för mycket för att nobba påskmat till fördel för vågen, då skulle det va att gå för långt för min del *fniss*

Nu på förmiddagen har Emelie gått påskkärring med Selma, de var ju bara såå söta, så nu har Emelie i sin kaffepanna följande:
1 tjugolapp (från Selmas gammelfarmor och farfar)
Godisägg, ett antal (från Selmas farmor och farfar)
Ett antal kronor och två små prydnadsbon med små minikycklingar i (från farmor)
1 litet nypbjörn, såndär man kan klämma fast på typ ett snöre (från grannen)

Kan också tillägga att efter lite mat i magen och välling på det eftersom nån var för trött att äta mat egentligen så sover nu den lilla påskgumman här hemma =)

Nu ska här packas lite så vi e klara för avfärd när lillan vaknar..
Det enda som e så dumt när jag ska åka till pappa e att jag känner mig så halv när inte Matte e med.. Men det får gå ändå, han finns ju trots allt bara några knapptryckningar bort på telefon hihi å kan va härligt att få längta lite iblann å =)

Det var allt för mig just nu då =) *klickar på spara*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0